ساحل روستای هفت رنگو قشم، ظرفیتی ویژه برای موج سواری

مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین کارگاه آموزشی پدل برد با هدف استعدادیابی داوطلبان و تشکیل تیمی ویژه این ورزش مهیج خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی بیان کرد: در این کارگاه آموزشی یک روزه که در جنگل حرای روستای هفت رنگو برگزار شد، چهار مربی بانو و هشت مربی مرد به ۱۵ داوطلب، اصول اولیه آشنایی با این ورزش دریایی را آموختند.
وی ادامه داد: مباحث مهم دوره های آموزشی پدل برد شامل کلاس های تئوری و عملی است و شرکت کنندگان مستعد به عضویت تیم پدل برد منطقه آزاد قشم در می آیند.
قهرمانی با تاکید بر درخشش تیم های ورزشی منطقه آزاد قشم در سال های اخیر، افزود: امیداریم  در مسابقات دریایی المپیک امسال که در چین برگزار می شود شاهد حضور نمایندگانی از قشم باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم  عنوان کرد: معرفی ظرفیت های سواحل جزیره قشم به علاقمندان ورزش های دریایی و ترویج صنعت توریسم ورزشی نیز از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه بود.
به گفته وی جنگل حرای روستای هفت رنگو یک ظرفیت ویژه کمتر شناخته شده در قشم در کنار دیگر سواحل ارزشمند این جزیره زیباست.
قهرمانی به حضور مشتاقان این رشته مفرح دریایی از شهرهای تهران، بندرعباس، بندر لنگه، بندر خمیر و جزیره قشم اشاره کرد و گفت: از آنجا که بیشتر روستاهای قشم از نعمت وجود سواحل زیبا و بکر برخوردار هستند، گردشگری ورزشی می تواند سهم عمده ای درتوسعه پایدار روستایی در این منطقه آزاد داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم  تاکید کرد: همچنین برگزاری کارگاه های مهیج در حوزه ورزش های دریایی و همگانی کردن این ورزش ها، سطح سلامت و نشاط در جامعه را افزایش می دهد.
ورزش موج سواری از سال ۱۳۹۵ در کشورمان راه اندازی شده و کمیته جزیره قشم نیز با توجه به شرایط مناسب آب هایی این منطقه و وجود کلوپ های مختلف ورزش های دریایی، از سال 96 اقدام به فعال کردن این ورزش مهیج در زیرشاخه های گوناگونی چون موج سواری و پدل برد کرده است.
جزیره قشم در جنوبی ترین بخش از جغرافیای کشور با دارا بودن سواحلی بکر می تواند برای علاقمندان به ورزش های دریایی و هوایی  بهترین تجربه را خلق کند.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.