حضور شرکت کاسپین خزر پلاستیک ارس در نمایشگاه صنایع کشاورزی

شرکت کاسپین خزر پلاستیک ارس به عنوان یکی از شرکت های مستقر در منطقه آزاد ارس در بيست و پنجمين نمایشگاه بین المللی صنايع كشاورزي، موادغذایي، ماشین آلات و صنايع وابسته حضور یافت. 

به گزارش فرینا، مدیرعامل شرکت کاسپین خزر پلاستیک ارس با اشاره به حضور موفقیت آمیز این شرکت در نمایشگاه بین المللی صنايع كشاورزي، موادغذایي، ماشین آلات و صنايع وابسته تهران، گفت: ارائه محصولات جدید برای اهداف توسعه ای و پیدا کردن بازارهای جدید داخلی و خارجی برای محصولات جدید این شرکت از جمله اهداف حضور در این نمایشگاه بود. 
محمدحسین رشیده نوبهاری تصریح کرد: این نمایشگاه، مهم ترین نمایشگاه ایران در حوزه کشاورزی است و علاوه بر بازدیدکننده هایی از داخل کشور، نماینده های شرکت های فعال خارجی نیز در نمایشگاه حاضر بوده و یا از نمایشگاه بازدید کردند. 
وی با اشاره به بالا بودن سطح کیفی نمایشگاه، خاطرنشان کرد: بیشتر شرکت های مرتبط حوزه کشاورزی در این نمایشگاه حضور داشتند و کلیه محصولاتی که در  شرکت کاسپین خزر پلاستیک ارس تولید شده است، مورد استقبال قرار گرفت. 
نوبهاری، نتایج شرکت در نمایشگاه را مثبت ارزیابی کرده و گفت: حضور در نمایشگاه بین المللی صنايع كشاورزي، موادغذایي، ماشین آلات و صنايع وابسته تهران منجر به عقد 2 قرارداد بلندمدت شد که یکی از این قراردادها با طرف خارجی و با هدف صادرات منعقد شد. 
مدیرعامل شرکت کاسپین خزر پلاستیک ارس تاکید کرد: این شرکت در حیطه گلخانه ای، بسته بندی، نایلون های مخصوص بیمارستانی و نایلون های تخریب پذیر فعالیت می کند و به خصوص کیسه زباله های تخریب پذیر و نایلون های آنتی باکتریال شرکت در این نمایشگاه مورد استقبال قرار گرفت. 
نوبهاری تصریح کرد: محصولات این شرکت بر اساس تکنولوژی نانو تولید می شوند و از این نظر مورد استقبال بازدیدکننده هایی از داخل و خارج از کشور  قرار گرفته است. 
گفتنی است، شرکت کاسپین خزر پلاستیک ارس از سال 1385 در منطقه آزاد ارس تاسیس شده و یکی از تولید کننده های انواع نایلون و کیسه های پلاستیکی بر اساس تکنولوژی نانو محسوب می شود. این شرکت عناوینی چون صادرکننده برگزیده منطقه آزاد ارس و  اختراع برگزیده سال بهداشت محیط ایران را کسب کرده است.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.