نخستین سامانه فان کیوسک در منطقه آزاد قشم رونمایی شد

نخستین سامانه فان کیوسک با هدف تشویق مردم به مطالعه و ارتقای آگاهی مردم و مسافران از حوزه های مختلف از جمله جاذبه های گردشگری جزیره قشم با حضور حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم رونمایی شد.

به گزارش فرینا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم در آئین رونمایی از این سیستم اطلاع رسانی، گفت: تشویق به مطالعه، ارتقای آگاهی مردم و مسافران جزیره قشم در حوزه های مختلف مهمترین هدف این اداره کل در ایجاد این سیستم  است.

علیرضا کمساری از جاذبه های گردشگری جزیره، سلامت، دلنوشته ها، ضرب المثل ها، آیا می دانید و زندگی نامه به عنوان حوزه های این سیستم برای دادن اطلاعات به مردم نام برد.

کمساری افزود: این سیستم توسط نیروهای ایرانی طراحی و ساخته شده و قرار است تا هفته دولت تعداد هفت دستگاه دیگر در مبادی ورودی جزیره، بیمارستان پیامبر اعظم (ص)، اماکن پرتردد گردشگری، مجتمع های تجاری و فرودگاه بین المللی قشم کارگذاری شود.

وی گفت: ارائه اطلاعات ارزشمند در کمترین زمان ممکن موجب ترغیب علاقمندان به مطالعه و کسب دانش در کمترین زمان ممکن شود و این هدف اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راه اندازی این سیستم می باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: بیش از 100 نکته ادبی، فرهنگی، علمی، آموزشی، و داستان با دو زبان فارسی و انگلیسی در این سامانه طراحی شده است.

بنا به این گزارش،مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با استقبال از راه اندازی این سامانه، اظهارامیدواری کرد که ارائه اطلاعات حوزه گردشگری این جزیره منجر به آشنایی بیشتر مردم با شگفتی های عالم خلقت در این منطقه شود.

حمیدرضا مومنی افزود: توجه به آداب، رسوم، اخلاقیات، توانمندی های هنری و صنعتی مردم نجیب و مهربان جزیره قشم هم می تواند به عنوان یک آیتم ارزشمند در این سامانه جاسازی شود.

بنا به این گزارش، نخستین سامانه فان کیوسک با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این مجموعه در پایان دوازدهمین جلسه برنامه ریزی این سازمان در سالن مرکز بین المللی رشد قشم رونمایی شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.