مدیرکل جدید حراست سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دوازدهمین نشست شورای برنامه ریزی این سازمان و در جمع خبرنگاران، مهدی فتحیان نسب را به عنوان مشاورمدیرعامل و مدیرکل جدید دفتر مرکزی حراست این سازمان منصوب کرد.

به گزارش فرینا، در بخشی از متن حکم انتصاب مدیرکل دفترمرکزی حراست سازمان منطقه آزاد قشم که به امضای رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این سازمان رسیده است آمده است:

براساس موافقت نامه مورخ 97.3.23 سازمان حراست کل کشور و به موجب این حکم، جنابعالی که از دیانت، تعهد و تخصص لازم برخوردار می باشید را به سمت مشاور مدیرعامل و مدیرکل دفتر مرکزی حراست سازمان منطقه آزاد قشم‌ منصوب می نمایم.
توفیق و سربلندی جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این آیین تودیع ومعارفه از مدیرکل جدید حراست این سازمان‌ خواست بر اساس سه محور برنامه ریزی، اقتدار و  سلامت کاری، به تعالی بخش های مختلف سازمان منطقه آزاد قشم کمک‌ کند.

فاطمی نیا معاون حراست کل کشور میز که در آیین تودیع و معارفه مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم و درجمع مسئولین منطقه آزادقشم حضور داشت، با اشاره به وظایف ذاتی حراست کل کشور  گفت: مجموعه حراست کل کشور سازمانی زیر مجموعه وزارت اطلاعات و متولی امور حراست در کلیه نهادها و اُرگان های کشور می باشد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه مناطق آزاد در کشور افزود:  اصل یازدهم سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب، وظایف مناطق آزاد در تحقق این سیاست ها را شامل: توسعه حوزه عمل مناطق آزاد و ویژه‌ی اقتصادی کشور به منظور انتقال فناوری‌های پیشرفته، گسترش و تسهیل تولید، صادرات کالا و خدمات و تأمین نیازهای ضروری و منابع مالی از خارج دانسته و این نشان گر اهمیت نقش آفرینی این مناطق در نقاط مرزی کشور است.

فاطمی نیا با تاکید بر وظایف برجسته حراست در هر نهاد و ارگانی ادامه داد: مبنای کار حراست عمق اطلاعات، صیانت و حفاظت از مردم است.

در ادامه این آیین حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان با تقدیر از بیش از سه سال تلاش علیرضا عباسی مدیرکل پیشین حراست سازمان منطقه آزاد قشم، وی را به عنوان مشاور و رئیس دفتر تهران این سازمان منصوب کرد.

بخشی از متن این حکم نیز به این شرح می باشد:

جناب آقای علیرضا عباسی

ضمن تشکر از دوران تصدی در اداره کل حراست سازمان منطقه آزاد قشم و با عنایت به تجربه مفید و ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل و رئیس دفتر تهران سازمان منطقه آزاد قشم منصوب می گردید.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.