مردم ایران چشمداشتی به حقوق دیگر ملت ها ندارند

مشاور رییس جمهور گفت: مردم ایران چشمداشتی به حقوق دیگر ملت ها ندارند اما هیچوقت اجازه نمیدهند حقوق حقه شان پایمال شود.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مشاور رییس جمهور در جمع فعالان اقتصادی منطقه آزاد چابهار گفت: تولید کنندگان و فعالان اقتصادی به سمت و سوی تولید کالای با کیفیت، رقابت پذیر و صادرات محور حرکت کنند.
بانک با بیان اینکه "دولت همراه با مردم از موانع عبور خواهد کرد" ادامه داد: ایجاد زنجیره های همکاری میان سرمایه گذاران بزرگ و کوچک باعث پیشرفت اقتصادی مناطق آزاد می شود.
مشاور رییس جمهور اضافه کرد: دولت تلاش می کند تا کم کردن قوانین متعدد و موازی در فعالیت های اقتصادی دست و پای فعالان این عرصه را باز کند.
او افزود: هدف و برنامه ما در مناطق آزاد ایجاد فضای امن و شرایط مناسب برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران است. در شرایط فعلی برنامه های کشور در راستای تقویت تولید با هدف صادرات است که این مهم در مناطق آزاد نیز به شکل جدی در حال پیگیری است.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی گفت: اعمال فشار در عرصه های بین المللی از سوی برخی کشورها غیر قابل انکار اما قابل مقابله است. دولت می داند که عبور از این شرایط جدید فقط با همراهی مردم ممکن است.
او تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبری، کشور دچار بحران و بن بست نیست و می بایست به دنبال راهکارها باشیم.
بانک افزود: رفع مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی در چابهار با جدیت پیگیری و دنبال می شود.
مشاور رییس جمهور گفت: تعریف و قانون منطقه آزاد در راستای تسهیل شرایط برای فعالیت های اقتصادی بوده و هست، بنا نیست در این محدوده ها قانون گریز باشیم. وضع بعضی از قوانین فراگیر است و بنا به ضرورت و شرایط  تصویب شده است.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان تاکید کرد: مسائل پیش امده بعد از ابلاغ ضرورت ثبت سفارش با توجه به شکل فعالیت در مناطق آزاد مشکل ساز شد که با جدیت پیگیری و حل و فصل شده و امیدواریم تا هفته آینده با اتصال به سامانه وزارت صمت مرتفع شود.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.