بازدید مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور از منطقه ویژه فرودگاه پیام

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در راس هیاتی از مدیران آن شرکت از فرودگاه بین المللی پیام بازدید کردند.

به گزارش فرینا، این هیات ابتدا از ترمینال مسافری، سطح پروازی باند، پروژه آسفالت ریزی باند، فضای استریپ پروازی، سطوح اپرون فرودگاه، تجهیزات روشنایی اپرون، محل پارک پوزیشن هواپیما، تجهیزات اطفا حریق فرودگاه و ساختمان ایمنی زمینی و آتش نشانی بازدید به عمل آورده و سپس در جلسه ای حاضر شدند. در ابتدای نشست سعید زرندی و اتقیایی معاون هوانوردی و امور فرودگاهی شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گزارشی کوتاه از روند امور را ارائه کرده و سپس دکتر مه آبادی نیز نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.

در پایان این نشست مه آبادی گفت: در این نشست اخبار و اطلاعات خیلی خوبی را شنیدیم و امیدوارم که برنامه های فرودگاه بین المللی پیام به سرعت اجرا گردد چرا که مسافری شدن این فرودگاه یک رویداد بزرگ است.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران افزود: مجموعه پیام با پذیرش پروژه مسافری کردن فرودگاه، فداکاری کرده و به نفع مردم قدم بر می دارد چرا که این امر مستلزم سرمایه گذاری بالا، پذیرش مشکلات متعدد و مسولیت پذیری فراوان است.

 مه آبادی گفت: مقامات محلی استان البرز باید همکاری خود را با پیام بیش از پیش افزایش دهند چرا که دکتر زرندی و همکارانشان خدمتی مازاد بر مسولیت تعریف شده خود ارائه می دهند و این یعنی با شرایط موجود در حال فدارکاری هستند.

وی درباره استانداردهای مسافری شدن فرودگاه پیام افزود: مسلما تغییر کاربری فرودگاه تمامی استانداردهای ناظر بر فرودگاه را تغییر خواهد داد. همچنین با این تغییر باید در جهت ایمنی پروازها، استاندارهای ایکائو موبه مو لحاظ گردد.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران در پایان ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در فرودگاه بین المللی پیام، افزود: الحمدالله سرعت انجام کارها، ایجاد زیرساخت ها و اصلاحات صورت گرفته که توسط سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ شده بود تحسین برانگیز است و امیدواریم این توان مدیریتی بعد از مسافری شدن نیز ادامه یابد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.