صدور شناسنامه سلامت برای پرسنل شهر فرودگاهی امام(ره)

شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در راستای مسؤلیت اجتماعی خود، طرح یکماهه چکاپ پزشکی و صدور شناسنامه سلامت برای کارکنان مجموعه را اجرا می‌کند.

به گزارش فرینا؛ طرح صدور شناسنامه سلامت و معاینات پزشکی برای کارکنان شهر فرودگاهی امام(ره) کلید خورد. 
پرسنل شهر فرودگاهی امام(ره) می‌توانند با مراجعه به کلینیک تخصصی واقع در ساختمان جدید آتش‌نشانی فرودگاه از خدمات کامل آزمایشگاهی، مشاوره روان‌شناسی، شنوایی‌سنجی، بینایی‌سنجی، تست تنفس، معاینه دهان و دندان، نوار قلب و سونوگرافی و خدمات تخصصی زنان به صورت رایگان بهره‌مند شوند.
گفتنی است، طرح شناسنامه سلامت در شهر فرودگاهی امام(ره) به مدت یکماه انجام می‌شود و یکی از ویژگی‌های این برنامه ثبت و پایش الکترونیکی اطلاعات پزشکی در پرونده پرسنلی همکاران است.
آیت‌الله دهقانی، مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در مراسم افتتاح این طرح با اشاره به مسؤلیت اجتماعی شهر فرودگاهی امام(ره) اظهار داشت: با توجه به آلودگی صوتی و محیطی و فاصله مکانی فرودگاه امام(ره) با شهر تهران، تصمیم گرفتیم به موضوع مهم سلامت کارکنان مجموعه بیشتر بپردازیم و خدمات رفاهی و اجتماعی را گسترش دهیم.
شایان ذکر است، چکاپ پزشکی و اخذ شناسنامه سلامت برای همه پرسنل شهر فرودگاهی امام(ره) الزامی است و تا 31 مرداد ماه انجام می‌پذیرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.