برگزاری سومین اردوی تیم ملی فوتوالی در منطقه آزاد قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برپایی سومین اردوی تیم ملی فوتوالی کشور در جزیره خبر داد.

به گزارش فرینا، رسول اکبری گفت: اردوی آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی تایلند با ورود اعضای  تیم ملی فوتوالی جمهوری اسلامی ایران به جزیره قشم، آغازشد.
وی در ادامه عنوان کرد: این تیم متشکل از 6 ورزشکار، یک مربی و یک سرپرست روز گذشته دوم مرداد ماه وارد جزیره قشم شدند و از امروز تمرینات خود را در  مجموعه ورزشی پارک ساحلی زیتون  آغاز می کنند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: ملی پوشان فوتوالی تا تاریخ نهم مرداد ماه میهمان جزیره قشم خواهند بود.
گفتنی است، پنجمین دوره رقابت‌ های فوتوالی قهرمانی آسیا، یازدهم لغایت هفدهم مردادماه سال جاری در بانکوک تایلند با حضور 24 تیم از کشورهای مختلف برگزار می شود و کشورمان با 2 تیم در این رقابت ها حضور خواهد داشت.
فوتوالی(والی‌پا)، ورزشی بین‌المللی است که قوانین آن مشابه والیبال بوده اما همانند فوتبال با پا و در زمین ساحلی بازی می‌شود. این ورزش مهیج حدود نیم قرن پیش در کشور برزیل ابداع شد. ایران پس از تایلند دومین کشور آسیایی بود که این رشته را فعال کرد. سازمان تربیت بدنی در اواسط سال 1387 رشته فوتوالی را به رسمیت شناخت و به عضویت فدراسیون جهانی فوتوالی درآمد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.