امنیت مرزی مهم ترین عامل رشد و توسعه منطقه ویژه دوغارون

تاریخ : چهارشنبه 10 مرداد 1397        عکاس :

به گزارش فرینا، فرامرز سلطانی با حضور در دفتر کار فرماندهی مرزبانی شهرستان تایباد با سرهنگ صمدی فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد دیدار و گفت و گو کرد.
سلطانی، مرزبانان غیور کشورمان را حافظان نظام و انقلاب دانست و گفت: همیاری و همکاری مرزبانی یکی از مهم ترین عوامل رسیدن به توسعه و رشد این منطقه است.
وی در همین راستا خواستار حمایت های بیشتر فرماندهی مرزبانی شهرستان در جهت حل مشکل آماده سازی 250 هکتار از زمین های فاز دوم منطقه با هدف فراهم شدن زمینه مشارکت مردم شریف تایباد و سرمایه گذاران عزیز بخش خصوصی در حوزه صنایع و امور خدماتی، بازرگانی و تجارت و تعمیق روابط اقتصادی دو کشور ایران و افغانستان شد.
سرهنگ کاظم صمدی فرمانده هنگ مرزی و مرزبانی تایباد ضمن تبریک انتصاب مهندس سلطانی گفت: اگر امروز در شهرهای مرزی شرایط اقتصادی مناسب را فراهم کنیم شاهد اشتغال پایدار و کاهش بزهکاری های اجتماعی در این مناطق خواهیم بود که با وقوف به این مسئله با رعایت مسائل امنیتی و مراقبتی از هیچ کمکی نسبت به گسترش و توسعه منطقه ویژه اقتصادی دوغارون دریغ نخواهیم کرد.

همچنین حضور در سالن تشریفات گمرکی منطقه ویژه و استماع نظرات و مشکلات نمایندگان بخش هایی از شرکتهای فعال حمل و نقل و ترخیص کاران کالا در منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از دیگر برنامه های سلطانی در شهرستان تایباد بود.



نظرات بینندگان