انجام ۴ هزار بازرسی از بازارهای منطقه آزاد اروند

معاون سرمایه‌گذاری سازمان منطقه آزاد گفت: با توجه به اینکه بازارها در کشور با مشکل و بی‌رونقی مواجه هستند وضعیت بازارهای منطقه آزاد اروند وضعیت خوبی است و از ابتدای سال تاکنون 4 هزار مورد بازرسی از این بازارها انجام‌شده است.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در نشست کارگروه ستاد تنظیم بازار منطقه آزاد اروند که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خوزستان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و جمعی از مدیران این سازمان برگزار شد، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون چندین جلسه ستاد تنظیم بازار به‌صورت مرتب و دوره‌ای برگزار شد و نظارت بر عرضه مایحتاج مردم یکی از موارد مهم مطرح‌شده در این جلسات بود.
وی افزود: علی‌رغم وجود مشکلات در خصوص کالاهای مختلف در کشور با درایت و تدبیری که اتاق‌های اصناف و نهادهای مرتبط داشتند بازار آرامی را در منطقه آزاد اروند تجربه کردیم.
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: با توجه به اینکه بازارها در کشور با مشکل و بی‌رونقی مواجه هستند وضعیت بازارهای آبادان و خرمشهر وضعیت خوبی است.
موسوی افزود: محدودیت‌هایی را برای خروج مرغ و گوشت ایجاد کردیم و در حال حاضر و طبق گزارشات رسیده، وضعیت گوشت و مرغ و ماهی در منطقه خوب است.
وی اظهار کرد: در ابتدا و انتهای سال گذشته سه نمایشگاه عرضه مستقیم کالا داشتیم که کمک شایانی به عرضه کالا در بازار منطقه آزاد اروند محسوب می‌شد و در آن ۳۰۰ تن مرغ، ۴۰ تن گوشت و بیش از ۱۵۰ تن برنج توزیع شد.
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند عنوان کرد: بیش از ۱۴۰ تن میوه در شب عید نوروز جذب بازار شد و علی‌رغم وجود گردشگران در بازار با کمبود کالا مواجه نبودیم.
موسوی بابیان اینکه بازرسی‌ها و گشت‌های مشترکی نیز داشتیم و خوشبختانه نظارت ما بر بازار مستمر است، بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴ هزار مورد بازرسی در بازارهای منطقه آزاد اروند انجام‌شده است و نظارت بر انبارهای کالا را نیز با توجه به سامانه‌ای که داریم انجام می‌دهیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.