لزوم استفاده از مزیت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به مزایای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد گفت: این منطقه ویژه اقتصادی فرصت های منحصربفردی برای سرمایه گذاری دارد.

به گزارش فرینا، سیاوش وحدت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد تنها منطقه ویژه در کشور است که فاصله بسیار کمی با مرکز شهر دارد و همین امر یک امتیاز خوب برای سرمایه گذاری به شمار می رود.

وحدت گفت: اقدامات بسیار خوبی برای تامین زیرساخت ها در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد پیگیری شده و تا کنون 55 میلیارد ریال در این زمینه هزینه شده است.

وی افزود: تامین زیرساخت ها در مرحله نخست منطقه ویژه اقتصادی بجنورد 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بجنورد با بیان اینکه یکی از اقدامات مهم، استقرار گمرک در این منطقه است که در مراحل نهایی است گفت: در صورت تایید نهایی برای استقرار و فعالیت گمرک، منطقه ویژه اقتصادی بجنورد افتتاح می شود.

وحدت افزود: چند قرارداد برای استقرار در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد منعقد شده است و یک سرمایه گذار نیز کار ساخت و ساز را آغاز کرده است.

وی با اشاره به مزیت های سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد گفت: مجاورت با بجنورد یکی از مزیت های این منطقه اقتصادی است علاوه بر آن، مجاورت با شهرک صنعتی بیدک به عنوان بزرگ ترین شهرک صنعتی استان بر محاسن این منطقه افزوده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بجنورد افزود: مجاورت با جاده آسیایی مشهد ـ تهران از دیگر مواردی است که به عنوان مزیت برای سرمایه گذاری در این منطقه ویژه اقتصادی محسوب می شود.

وحدت گفت: منطقه ویژه اقتصادی بجنورد، نزدیک ترین فاصله مناطق ویژه اقتصادی کشور تا مرز باجگیران و عشق آباد نسبت به مشهد و گرگان را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی افزود: خراسان شمالی 301 کیلومتر مرز مشترک با کشور ترکمنستان دارد و مجاورت استان با این کشور از دیگر مزایا است.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.