دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در این دیدار با اشاره به حجم بالای فعالیت های صورت گرفته در حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی در منطقه آزاد ارس، بر ادامه روند کنونی و همکاری های هر چه بیشتر دو سازمان تاکید کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز از اقدامات شاخص ارس در نوروز ۹۷، اجرای تعهدات ارس در رابطه با تبریز۲۰۱۸ و مرمت آثار باستانی منطقه تقدیر کرد.
به گفته مرتضی آبدار، راه اندازی قطار رایگان تبریز - جلفا تاثیر به سزایی در معرفی و افزایش تعداد گردشگر به ارس داشت و اماکن تاریخی ارس طبق آمار رسمی نوروز 97 در رتبه های برتر بازدید استان قرار گرفت.
در ادامه این دیدار، مواردی چون پیشنهاد طرح روستای تاریخی اشتبین به عنوان پایگاه ملی، اجرای طرح بوم گردی در اشتبین، اجرای طرح یکپارچه حفظ بافت تاریخی این روستا، بهسازی مقبره حکیم نباتی، ایجاد راه دسترسی مناسب و نصب علایم راهنما به مقبره حکیم نباتی و تبدیل مجموعه کردشت به موزه و واگذاری به سازمان منطقه آزاد ارس مورد بررسی قرار گرفت.
گفتنی است، در این دیدار علاوه بر محسن نریمان، قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، معاون فنی و زیربنایی، معاون توسعه مدیریت و برخی مدیران سازمان منطقه آزاد ارس نیز حضور داشتند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.