بازدید معاونان گمرک جمهوری اسلامی ایران از منطقه ویژه اقتصادی بجنورد

معاونان گمرک جمهوری اسلامی ایران از منطقه ویژه اقتصادی بجنورد بازدید کردند.

به گزارش فرینا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بجنورد در این بازدید گفت: گمرک منطقه ویژه اقتصادی بجنورد روی بستر امن فیبرنوری، ارتباط پشتیبان ماهواره ای، راه اندازی سامانه جامع امور گمرکی و زیرسامانه های آن و همچنین ارتباط الکترونیکی با سازمان های همجوار با همکاری و مساعدت گمرک جمهوری اسلامی ایران و دفتر فناوری گمرک جمهوری اسلامی ایران به طورکامل و جامع راه اندازی و آماده ارائه خدمات گمرکی می شود.
سیاوش وحدت افزود: با استقرار گمرک، این شرکت آماده افتتاح رسمی فاز اول منطقه ویژه اقتصادی بجنورداست.

وحدت گفت: هم اکنون امکانات زیربنایی ضروری برای استقرار صنایع در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد فراهم است و متقاضیان سرمایه گذاری در بخش های صنعتی، بازرگانی و آموزشی می توانند با مراجعه به شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی در این منطقه ویژه اقتصادی مستقر شوند.

وی افزود: 5 واحد صنعتی در فاز اول منطقه ویژه اقتصادی در حال ساخت و ساز هستند.

مدیر گمرک استان خراسان شمالی نیز در این بازدید گفت: منطقه ویژه اقتصادی در خراسان شمالی با وجود ظرفیت های بسیار خوب از جمله منابع انسانی، معدنی و صنعتی می تواند زمینه مناسبی برای حضور سرمایه گذاران خارجی باشد تا ظرفیت های عالی این مناطق مورد استفاده قرار گیرد.

جعفری با اشاره به این که مهم ترین مزیت منطقه ویژه اقتصادی بجنورد، کاهش هزینه و زمان برای تولیدکنندگان است، افزود: این منطقه بستر بسیار خوبی برای فعالیت های واحدهای تولیدی است و باعث رشد و توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری و افزایش درآمد عمومی و ایجاد اشتغال در منطقه می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.