تبدیل دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار به واحد بین‌الملل استان سیستان و بلوچستان

رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی استان سیستان و بلوچستان، گفت: دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار با توجه به دارا بودن زیرساخت‌ها، شاخص‌ها و استانداردهای لازم قابلیت تبدیل‌شدن به واحد بین‌الملل استان را دارد که تحقق آن در حال پیگیری است.

به گزارش فرینا، حبیب‌الله سالارزهی افزود: این مرکز با توجه به پتانسیل‌ها، موقعیت و شرایط موجود یکی از مراکزی در استان است که از فضا، امکانات و تجهیزات مناسب درزمینهٔ آموزش دانشجویان، هنرجویان و کارآموزان در مقاطع مختلف تحصیلی و دوره‌های کوتاه‌مدت برخوردار است.

سالارزهی گفت: از دیگر کارهای عمرانی که در دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار در دستور کار داریم، ساخت مهمانسرا برای استفاده میهمانان، اساتید و کارکنان دانشگاه علمی کاربردی سراسر کشوراست.

وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار جز 20 دانشگاه کشوراست که دانشجویانی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های مختلف در آن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

احمدرضا پیش‌بین معاون فرهنگی دانشگاه علمی کاربردی کشور و هیئت همراه در سفر به منطقه آزاد چابهار طی بازدیدی که از بخش‌های مختلف دانشگاه منطقه و سالن ورزشی دوهزارنفری ورنای منطقه آزاد چابهار داشتند امکانات این مجموعه ورزشی را برای برگزاری مسابقات دانشگاه‌های سراسر کشور مناسب عنوان کرد.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.