کشتارگاه تمام صنعتی در ارس احداث می شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست بررسی مشکلات مناطق تداخلی اراضی منطقه آزاد با محیط زیست، با دستور رفع مشکل واحدهای صنعتی حریم اراضی محیط زیست از احداث کشتارگاه تمام صنعتی در ارس خبر داد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در این نشست با تاکید بر لزوم حفاظت جدی از محیط زیست، گفت: هرنوع فعالیتی در ارس با رعایت استانداردهای زیست محیطی انجام می شود.
در این نشست که با حضور مدیرکل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی برگزار شد، طرفین بر لزوم اجرای موارد تفاهم نامه منعقد شده با موضوع رفع مشکلات مناطق متداخل از طریق مصوبه شورای عالی حفاظت محیط زیست کشور تاکید کردند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تسریع در انتقال شرکت های نفتی مستقر در سایت صنایع پاک ارس به سایت صنایع سنگین را با ارائه تعهدنامه کتبی و مطالعات ارزیابی اثرات زیست محیطی مورد تاکید قرار داد.
انجام مراحل بررسی و اخذ مجوز زیست محیطی راه آهن جلفا - نوردوز - قلی بیگلو از طریق اداره کل حفاظت محیط زیست استان، پیگیری مجوز زیست محیطی طرح جامع مدیریت زیست محیطی منطقه آزاد ارس و ارزشگذاری ساختمان فعلی محیط بانی نوردوز و احداث ساختمان در محل جدید توسط سازمان منطقه آزاد ارس از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.