استقبال از طرح اوقات فراغت تابستانی منطقه آزاد ارس

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس از ثبت نام و حضور 2062 نفر در طرح اوقات فراغت تابستانی " صبا 2 " خبر داد.

به گزارش فرینا، یوسف داداش زاده با اعلام این خبر گفت: طرح صبا 2 با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، توانمندسازی با محوریت آموزش مهارت های مختلف از ابتدای تابستان امسال شروع شده و تا پایان شهریور ماه امسال ادامه دارد.
وی افزود: این طرح که در سه بخش ورزشی، آموزشی هنری و ویژه کودکان درحال اجرا است با استقبال کم نظیر ارسوندان همراه شده است.
داداش زاده اظهار داشت: سال گذشته طرح صبای یک با ثبت نام 250 نفر در هشت رشته برگزار شد، درحالیکه امسال شاهد ثبت نام و حضور قابل توجه در بیش از 30 رشته متنوع و جذاب هستیم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به وجود رشته های متنوع در بخش ورزشی، عنوان کرد: 1186 نفر در رشته های ورزشی از جمله ژیمناستیک، دوچرخه سواری، تکواندو، والیبال، کاراته، فوتبال، فوتسال، شطرنج، دو و میدانی، بسکتبال، کشتی و ایروبیک ثبت نام کرده و درحال فعالیت هستند.
او درباره جزئیات دوره های آموزشی و هنری، اظهار کرد: 876 نفر در رشته های علمی و هنری همانند رباتیک، خبر و گزارش نویسی، آموزش زبان انگلیسی، لذت خواندن، عکاسی، خوش نویسی، صنایع دستی، نجوم آماتوری، طب اسلامی و مزاج شناسی، کمک های اولیه، کسب و کار و کارآفرینی، بازاریابی اینترنتی، اپراتوری کامپیوتر، نقاشی و گرافیک، سینما و فیلم و بازیگری ثبت نام کرده و از مباحث آموزشی بهره مند می شوند.
داداش زاده در ادامه از اجرای بخش ویژه کودکان در طرح صبا 2 خبر داد و گفت: دوره هایی همچون ارزیابی هوش رفتاری و استعدادیابی کودکان، مهندسی خلاقیت و تقویت هوش فضایی کودکان، آموزش ریاضی خلاق با بازی و سرگرمی، مسابقات خلاق مهارتی – حرکتی و تقویت هوش با بازی و دست سازه ها نیز درحال اجرا است.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
میثم غلامی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.