نمایش فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودکان و نوجوانان در منطقه آزاد اروند

فیلم‌های سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از تاریخ دهم تا چهاردهم شهریورماه در سینما مهرآبادان، به نمایش درمیاید.

به گزارش فرینا، هم‌زمان با برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم کودک اصفهان، نمایش بخشی از فیلم‌های این جشنواره در منطقه آزاد اروند آغاز شد.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند در این راستا گفت: ۱۰ فیلم ایرانی و خارجی هرروز در دو سانس مختلف در سینما مهرآبادان به نمایش درمی‌آیند.

همایون قنواتی با اشاره به بروز بودن فیلم‌ها که برای اولین بار است اکران می‌شوند، افزود: سعی ما بر این بوده که با توجه به فصل تابستان و اوقات فراغت، در حوزه کودک و نوجوان بتوانیم با برگزاری این جشنواره، علاقه این گروه سنی به همراه خانواده‌هایشان را به فضاهای فرهنگی بیشتر کنیم.

قنواتی ضمن اشاره به این نکته که تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در مدت‌زمان جشنواره، عوامل ساخت فیلم‌ها را به منطقه دعوت کنیم گفت: نسبت به نحوه اطلاع‌رسانی این جشنواره نیز سعی کردیم از طریق نهادها و کانون‌هایی که با کودکان و نوجوانان در ارتباط هستند؛ نظیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بهزیستی و… اقدامات لازم را انجام دهیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.