دیدار معاون سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند با روسای اتاق های بازرگانی منطقه

معاون سرمایه گذاری و بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، با روسای اتاق های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان و خرمشهر دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش فرینا، سید علی موسوی در این نشست که با حضور جبار عبودزاده، مدیر توسعه و بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در محل این سازمان برگزار شد؛ ضمن قدردانی از زحمات بعمل آمده روابط حسنه و تعامل سازنده با اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر را راه گشای بسیاری از مسائل پیشرو دانست.

برنامه ریزی جهت برگزاری نمایشگاه در کشورهای عراق، عمان و قطر بعنوان مهم ترین مقاصد صادراتی اروند، اعزام هیات های تجاری و بازاریابی در خارج از کشور، پایش  و بررسی مجدد فرایند صدور کارت های بازرگانی و همچنین ارائه آموزش های لازم جهت ثبت سفارش کالا مواردی بود که توسط معاون سرمایه گذاری و بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند مطرح شد و به توافق طرفین رسید.

در ادامه این نشست هانی فیصلی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر از تعامل سازنده با سازمان منطقه آزاد اروند به ویژه  معاونت سرمایه گذاری این سازمان ابراز خرسندی کرد و افزود: انجام هرگونه اقدام مقتضی در راستای تسریع در صدور کارت های بازرگانی مثبت و مهم خواهد بود.

مسعود خیاط زاده رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان همچنین هم افزایی و ارتباط نزدیک با این سازمان و معاونت سرمایه گذاری آن را در مدت اخیر را عامل مهم و اساسی تحولات موثر و مثبت در حوزه بازرگانی علی الخصوص در بخش ثبت سفارش کالا ارزیابی کرد .

در پایان حاضرین در نشست بر توسعه تعامل و خدمت رسانی به بازرگانان و سرمایه گذاران بخصوص بازرگانان منطقه آزاد اروند و تسهیل امورات قشر یاد شده تاکید کردند و بر اساس تفاهم نامه فی مابین مقرر شد؛ در زمینه های نمایشگاهی، آموزش  و همایش ها فعالیت دو چندان داشته باشند.

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.