اجرای بیش از 30 پروژه عمرانی در کیش

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش از آغاز اجرای بیش از 30 پروژه عمرانی در 6 ماهه دوم سال جاری در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، علی عرب از اواخر سال 92 در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش به عنوان کارشناس عمران مشغول به کار شد.

عرب پس از یک سال به عنوان رئیس اداره پروژه های فرودگاهی منصوب و چندین پروژه در حوزه فرودگاه اجرا کرد.

وی در سال 94 به عنوان معاون عمران و ترافیک شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش معرفی شد و در حدود 3 سال بیش از 50 پروژه عمرانی بزرگ، شامل: پروژه ساخت فرودگاه و بندر هندورابی، تصفیه خانه فاضلاب، مصلا، فرهنگسرا، استخر المپیک و احداث چندین پارک در کیش را در کارنامه خود ثبت کرد.

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش از ابتدای مرداد ماه سال 95 با تفکیک شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، به عنوان معاون عمران و ترافیک شرکت عمران آب و خدمات منطقه آزاد کیش و عضو هیئت مدیره آن شرکت مشغول به کار شد. در حال حاضر علی عرب به عنوان سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش مشغول به کار است.

عرب، در مورد برنامه های آتی این شرکت گفت: شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش در برگیرنده سه معاونت اجرایی، شامل: معاونت شهرسازی،‌ معاونت امور شهری،‌ معاونت فنی و عمرانی و یک معاونت مالی و اداری است.

وی ادامه داد: برای 6 ماه دوم سال بیش از 30 پروژه عمرانی در این شرکت تدوین شده است که به تدریج مناقصات آن در حال برگزاری است.

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش ساماندهی سایت پسماند زباله در جزیره کیش را یکی از اقدامات خوب این شرکت عنوان کرد و افزود: با اجرایی شدن این پروژه، ‌حجم زباله و پسماندی که در جزیره دفع می شود به حداقل خواهد رسید.

عرب، ساخت پیست پیاده روی را یکی دیگر از پروژ های این شرکت عنوان کرد و گفت: قرار است به موازات پیست دوچرخه سواری در سواحل شرقی و شمالی جزیره، پیست پیاده روی نیز احداث شود.

وی افزود:‌ برنامه افزایش و توسعه فضای سبز، مکانیزه کردن سیستم آبیاری فضای سبز به صورت زیرسطحی، ‌رسیدگی به وضعیت نخیلات و برطرف کردن مشکلات آن با حضور دکتر پژمان، موسس مرکز تحقیقات نخل؛ از برنامه های مهم در در پروژه های شهری محسوب می شود.

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش وضعیت تبلیغات محیطی کیش را نابه سامان عنوان کرد و گفت: برای ساماندهی به تبلیغات محیطی از مشاوران زبده استفاده شده که آنها در حال تدوین طرح جامعه آن هستند و قرار است در 6 ماه دوم سال مزایده بهره برداری از تبلیغات محیطی برگزار شود.

عرب، در ادامه از اتمام پروژه فرهنگسرا مرکزی کیش در 22 بهمن ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد که مرحله نازکاری بیرونی مصلای کیش نیز در اواخر سال جاری به پایان خواهد رسید.

وی گفت:‌ معابر آسیب دیده جزیره کیش نیز شناسایی شده و قرار است مناقصه ای برای روسازی آسفالتی آن و خط کشی ترافیکی شهری انجام شود.

سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات سازمان منطقه آزاد کیش در خصوص برگزاری مراسم ایام محرم افزود: قرار است امسال  به طور ویژه به مسائل برگزاری محرم توجه شود که در این راستا اقلام و تجهیزاتی مانند پرچم و پارچه مشکی، کتیبه و مینی بوس در اختیار هیئت های مذهبی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها : منطقه آزاد کیش
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.