کسب رتبه A شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم در آزمون مهارت استاندارد

مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم از کسب رتبه A این شرکت در آزمون مهارت استاندارد (PT) فرآورده های بهداشتی از مرکز آزمون مهارت سازمان ملی استاندارد ایران خبر داد.

به گزارش فرینا، شهروز آبراری لزرجانی با اعلام این خبر گفت: آزمایشگاه صنایع آرایشی و بهداشتی این شرکت در آزمون مهارت (PT) مرکز آزمون مهارت سازمان ملی استاندارد ایران موفق شد بهترین امتیاز را دریافت کند.
آبراری لزرجانی افزود: آزمون های مهارت (PT) proficiency testing فرصت مقایسه عملکرد یک آزمایشگاه را با سایر آزمایشگاه ها در یک زمینه مشخص فراهم می نماید و از روش های کنترل کیفیت خارجی آزمایشگاه ها و تایید توانمندی آزمایشگاه در انجام یک آزمون است.
وی گفت: آزمایشگاه ها به ویژه در صورت داشتن استاندارد 17025 با شرکت در آزمون های مهارت قبولی در آن، درجه ای از اطمینان و تضمین کیفیت نتایج آزمون ها را برای آزمایشگاه و مشتریان آزمایشگاه فراهم می کنند.
مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم افزود: در این آزمون نمونه‌های مجهول بین آزمایشگاه‌های شرکت‌کننده توزیع می‌شود، نمونه‌گیری و آزمایش توسط کارشناسان صورت گرفته و قبولی در این آزمون منوط به انجام درست آزمون و تعیین اعداد مجهول است.
آبراری لزرجانی موفقیت شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم را مدیون کارشناسان خبره و متعهد آن دانست و گفت: این شرکت با 15 آزمایشگاه شامل صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع غذایی و آشامیدنی، آب و فاضلاب، میکروبیولوژی، سم شناسی ـ مایکوتوکسین، باقیمانده سموم، فلزات سنگین، شناسایی و اندازه گیری اسیدهای چرب و الکل، مواد اولیه، صنایع بسته بندی، مکمل های غذایی و دارو، شناسایی فرآورده های تراریخته، تشخیص حلال، بتن و مصالح ساختمانی، آزمایشگاه برق و الکترونیک در حال انجام خدمات آزمایشگاهی در سطح کشوری است.
وی از اشتغال 106 نیرو در این مجموعه خبر داد و افزود: در این مجموعه چهار نیرو با مدرک تحصیلی دکترا، 28 کارشناس ارشد، 35 کارشناس، 39 نیروی فوق دیپلم و دیپلم مشغول به فعالیت هستند.
مدیرعامل شرکت نظارت بر ضوابط بهداشت انسانی و استاندارد قشم گفت: دفاتر این شرکت در شهرهای بندرعباس و بندر لنگه، همچنین منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان و ارگ جدید بم نیز در زمینه های مختلفی از جمله بازرسی فنی آسانسور، بازرسی فیزیکی تأیید نوع خودرو، بازرسی و نمونه برداری کالا نیز خدمات خود را ارائه می دهند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.