در بازدید از کارخانه تولید پارچه و پوشاک lale textile ترکیه صورت گرفت؛

تاکید بر توسعه همکاری های ماکو و ترکیه در زمینه پوشاک و نساجی

در بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از کارخانه تولید پارچه و پوشاک lale textile ترکیه راههای توسعه همکاریهای ایران و ترکیه در زمینه پوشاک و نساجی، توسعه تجارت و سرمایه گذاری مشترک در ایران بررسی شد.

به گزارش فرینا، درحاشیه این بازدید غلامرضا سلیمانی در نشستی با مدیرعامل این شرکت بزرگ تولیدی پوشاک ترکیه، ضمن معرفی پتانسیل های منطقه آزاد ماکو به تشریح معافیت گمرکی و تعرفه های منطقه آزاد و همچنین کمک های زیرساختی به سرمایه گذاران جهت ساخت و راه اندازی خط تولید محصولات نساجی و پوشاک پرداخت.

سلیمانی با اشاره به فضای مناسب کسب وکار در ایران، امنیت بالا ، و علاقمندی ایرانیان به استفاده از پوشاک ترکیه افزود: بازار ایران فقط ایران نیست بلکه ایران مسیری برای دسترسی به بازارهای کشورهای فارسی زبان است. با توجه به حضوراروپایی ها وهندی ها در بازار ایران برای سرمایه گذاری، فرصتی طلایی برای حضور صنعتی و تولیدی ترکیه در ایران فراهم است.

وی با اشاره به اینکه هدف ۳۰ میلیارد دلار تجارت ایران و ترکیه بدون سرمایه گذاری مشترک امکان پذیر نیست گفت: با توجه به علاقه مندی ایرانیان به پوشاک و منسوجات ساخت ترکیه یکی از مهمترین اهداف و راهبردهای منطقه آزاد ماکو دعوت از تولید کنندگان پوشاک و نساجی ترکیه برای ساخت و راه اندازی خط تولید محصولات نساجی است.
عبداله یلماز مدیرشرکت تولید پوشاک ترکیه نیز  به تشریح فعالیت های این کارخانه و روند تولیدات محصولات پرداخت و ضمن تایید اینکه ایران یکی از بزرگترین مشتری های پوشاک و البسه ترکیه است، از آغاز همکاری مشترک با منطقه آزاد ماکو در ضمن تولید پوشاک استقبال کرد و اعلام کرد بزودی و در اولین فرصت از منطقه آزاد ماکو جهت بررسی امکانات جهت راه اندازی خط تولید محصولات بازدید می کند.
در این دیدار  غلامرضا سلیمانی و محمد محسنی، قائم مقام شرکت سرمایه گذاری و توسعه ماکو ابتدا از اتاق طراحی و سپس خط برش و قالب بندی و در نهایت از خط تولید و دوخت این کارخانه بازدید کردند.

خبرنگار منطقه آزاد ماکو امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.