مهارت افزایی و تربیت نیروی انسانی متخصص، اهداف دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار، گفت: مهارت افزایی شاغلین در بخش‌های مختلف اهم از خدماتی، صنعتی، اداری و تجاری و تربیت نیروی انسانی متخصص حسب نیاز منطقه از اهداف مهم این دانشگاه هستند.

به گزارش فرینا، "ازیر بلوچ"بیست و ششمین سالگرد تأسیس دانشگاه جامع علمی کاربردی را تبریک گفت و افزود: با راه‌اندازی صنایع بزرگ مانند فولاد و پتروشیمی در این منطقه می‌طلبد تا دانشگاه در تحقق اهداف این دانشگاه در تأمین و تربیت نیروی انسانی متخصص اهتمام بیشتری داشته باشد.

بلوچ اضافه کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار از سال ۱۳۸۷ با ۶۷ دانشجو در ۴ رشته آغاز به کارکرد و اکنون این رقم به ۱۰۰۰ نفر و تعداد رشته‌ها به بیش از ۲۰ رشته رسیده است.

وی تصریح کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار باهدف کمک به جوامع محلی نسبت به برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت مهارتی اقدام نموده است و بسیاری از کارآموزان این دوره‌ها وارد بازار کارشده‌اند.

وی می‌افزاید: این دانشگاه مباحث تئوری را همراه با کارگاه، کاربینی و کارورزی برگزارمی نماید تا تجربه فرد با آموخته‌های دانشجویان ترکیب شود و خروجی به سمت برطرف نمودن نیاز جامعه باشد.

شایان‌ذکر است دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه آزاد چابهار در حال حاضر با بیش از ۲۰ رشته و ۱۰۰۰ دانشجو در حال آموزش عالی مشغول به کاراست.

خبرنگار منطقه آزاد چابهار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.