روز متفاوت کودکان لافتی با ترسیم نقشه جزیره قشم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: کودکان بندر تاریخی لافت در هفته ملی کودک، روز متفاوتی را با ترسیم نقشه زیبای جزیره قشم تجربه کردند.

به گزارش فرینا، سید محمد امین جعفری حسینی افزود: در ادامه ویژه برنامه های گرامیداشت روز جهانی کودک (16 مهر) و هفته ملی کودک، تعدای از کودکان بندر تاریخی لافت با رنگ های شاد، هنر درون خود را با ترسیم نقشه زیبای جزیره قشم به نمایش گذاشتند.
جعفری حسینی گفت: کودکان لافتی از 17 تا 20 مهر ماه و در جشنواره میراث بانان بادگیرها، برنامه های متفاوتی از جمله نمایش عروسکی (پاسبان بادگیرها)، خاطره نویسی، مسابقه نقاشی، مسابقه نمایشی با موضوع بادگیرها را اجرا می کنند.
وی افزود: این جشنواره با هدف ترغیب کودکان و نوجوانان لافتی به ارزشگذاری میراث فرهنگی و جلب توجه ویژه آنان به ارزش های تاریخی و سنتی در حال برگزاری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مردم بندر تاریخی لافت از اجرای نمایش عروسکی پاسبان بادگیرها و دیگر برنامه هایی که از شب گذشته در محل اکوموزه این روستای زیبا در حال اجرا است، به گزمی استقبال کرده اند.
بنا به این گزارش، امسال هم همانند سال های گذشته همزمان با روز جهانی کودک (16 مهر ماه) ویژه برنامه هایی برای شادی کودکان جزیره قشم به مدت یک هفته برگزار شد.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.