برگزاری مسابقات «فین‌تک» دانش آموزی در کیش اینوکس 2018

دومین دوره مسابقات «فین‌تک» دانش آموزی در پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (کیش اینوکس2018) در منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس گفت: امسال برنامه های جدیدی همچون دومین مسابقات رقابت «فین‌تک» دانش آموزی برگزار خواهد شد.
وي گفت: در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران رویدادی به نام «بو می نو فین تک» برای سنین ۱۰تا ۱۴ سال برگزار شد، که بسیار مورد توجه قرار گرفت و در نمایشگاه امسال کیش نیز برای دانش‌آموزانی که ساکن جزیره کیش هستند (کیشوندان) این رقابت را برگزار می کنیم.
یاسر فلاح گفت: امیدواریم با حمایت آموزش و پرورش جزیره کیش برگزاری این رقابت دانش آموزی با موضوع بازار سرمایه خالق ایده های نو در فضای کارآفرینی و کسب و کار باشد.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: فعالیت های سازمان بورس در invex2018 بر مدار تعالی جایگاه بازار سرمایه است.
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: این سازمان با هدف حمایت از بازار سرمایه در همه رویدادهای مشابه حضور دارد و در این رویداد نیز نزدیک به ۱۰ نهاد مالی و ارکان بازار سرمایه با همراهی سازمان بورس شرکت می‌کنند.
یاسر فلاح افزود: شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، فرابورس،  سپرده گذاری و مدیریت دارایی مرکزی، مدیریت فناوری بورس تهران نیز به همراه سازمان بورس در یک غرفه و پاویون حضور دارند.
یاسر فلاح افزود: همچنین انتشارات بورس در این نمایشگاه حضور دارد و آخرین دستاوردها ، کتاب ها و محصولات خود را ارائه می دهد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.