فرمانده نیروی انتظامی؛

مرز شلمچه از امنیت لازم برخوردار است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: وضعیت امنیت در مرز شلمچه بسیار خوب است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش فرینا، سردار حسین اشتری در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: از زائران اباعبدالله که کمال همکاری را با فرزندان خود در نیروی انتظامی داشتند تشکر می‌کنم.

سردار اشتری گفت: تردد زائران با سهولت بیشتری نسبت به گذشته انجام می‌شود و تردد در مرزهای ۳ گانه ما که مهران، شلمچه و چذابه است به‌صورت روان انجام می‌شود و مشکل امنیتی هم نداشتیم.

وی افزود: در مسیرها نیز همکاران بنده حضور دارند و توصیه‌های لازم را به زائران دارند که امیدواریم با همکاری و هماهنگی صورت گرفته شاهد هیچ مشکلی نباشیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: به افرادی که عازم زیارت هستند توصیه می‌کنیم تا ویزا و گذرنامه خود را در شهرهای مبدأ تهیه کنند چراکه در پایانه‌ها امکان صدور گذرنامه و ویزا وجود ندارد.

سردار اشتری افزود: زائران عزیز برای صدور ویزا به مراکزی که برای این کار مشخص و اعلام‌شده است مراجعه کنند تا دچار مشکل نشوند و اداره گذرنامه نیز به‌صورت ۳ شیفته پاسخگوی مردم است.

وی ادامه داد: برای افرادی که گذرنامه جدید صادر می‌کنند به‌صورت هم‌زمان ویزا نیز صادر می‌شود و به‌این‌ترتیب در اخذ ویزا تسهیل شده است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: توصیه می‌کنیم تا مردم اقدامات خود را برای روزهای آخر نگزارند و امیدواریم با همین هماهنگی و نظم موجود کار پیش برود و بتوانیم به‌خوبی پاسخگوی دوستان باشیم.

سردار اشتری افزود: همکاران بنده با تمام ظرفیت و عشق و علاقه در مرزهای سه‌گانه حضور دارند و خدمت گذار مردم عزیز هستند تا بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم.

وی گفت: اعلام‌شده است که اتباع خارجی تنها از مرز شلمچه تردد داشته باشند و امکانات و زیرساخت‌های لازم برای تردد این افراد وجود دارد و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: وضعیت امنیتی نیز بسیار خوب است و داخل و خارج از مرزها به برکت آقا اباعبدالله الحسین هیچ مشکلی نداریم اما مردم باید هوشیار باشند تا چنانچه مورد مشکوکی مشاهده کردند به پلیس اطلاع دهند.

سردار اشتری گفت: تاکنون گذرنامه تقلبی در ایام اربعین نداشتیم و ویزاهای تقلبی که تعداد آن‌ها نیز زیاد نبود شناسایی‌شده و برخورد لازم صورت گرفته است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.