دیدار معاون سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند با جمعی از مسئولین صنعت بیمه و اتاق بازرگانی ایران

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 2018 با جمعی از مسئولین صنعت بیمه کشور و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش فرینا، این دیدار در حاشیه دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی (کیش اینوکس ۲۰۱۸) انجام شد.

سید علی موسوی با توضیح شرایط مثبت حاکم برمنطقه آزاد اروند وگردش مالی مناسب بر بازار این منطقه در خواست حضور جدی‌تر صنعتگران بیمه کشور در شهرستان های آبادان و خرمشهر را خواستار شد.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، همچنین در دیدار با مسئولین اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان پتانسیل‌های اقتصادی در منطقه آزاد اروند از جمله همجواری با کشور عراق و وجود دو اتاق بازرگانی فعال درمحدوده این منطقه خواهان همکاری مشترک با اتاق بازرگانی ایران گردید.

محسن عامری مدیر سرمایه گذاری اتاق بازرگانی ایران همچنین با استقبال از بسته‌های پیشنهادی منطقه آزاد اروند، از تمایل و فراهم نمودن تمهیدات لازم برای حضور هیات بازرگانی در منطقه آزاد اروند خبر داد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.