توسعه خدمات و زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در شلمچه

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: زیرساخت های فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه شلمچه در حال گسترش و پیاده سازی است.

به گزارش فرینا ، موعود شمخانی افزود: به منظور افزایش خدمت رسانی در حوزه های مختلف ترانزیت کالا، امنیت ، خدمات بهداشتی، تلفن همراه، اینترنت، پلاک گذاری و … زیرساخت های مختلفی توسط سازمان منطقه آزاد اروند در محدوده شلمچه ایجاد شده است.

 شمخانی گفت: پوشش نظارت تصویری بارانداز تجاری و همچنین محوطه شلمچه، دوربین مدار بسته مسیر سه راهی یادمان شهدای گمنام تا شلمچه به طول ۹ کیلومتر به منظور افزایش سطح نظارت و امنیت بصورت کامل راه اندازی و اجرا شده است.

وی با اشاره به اهمیت فیبرنوری در حوزه ارتباطات افزود: در راستای افزایش سرعت و کیفیت در انتقال تصویر، ارتباط صدا و سیمای مرکز آبادان و همچنین به منظور تسهیل در روند تردد از طریق مرز زمینی شلمچه و تردد زوار اربعین حسینی ارتباط اداره گذرنامه ستاد فرماندهی انتظامی خرمشهر از طریق فیبر نوری بستر فیبرنوری فراهم شده است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به خدمات اپراتورهای تلفن همراه در منطقه گفت: در خصوص افزایش کیفیت مکالمه و خدمات اینترنت رایگان در مسیرپیاده روی زوار اربعین حسینی در مسیر شلمچه با اپراتورهای مختلف تلفن همراه شامل ایرانسل، رایتل و همراه اول همکاری و هماهنگی گسترده ای انجام شده است.

شمخانی افزود: تامین و تجهیز شبکه، سخت افزار و ارتباط محوطه پلاک گذاری خودروهای تجاری عراقی در مرز، تجهیز اتاق مانیتورینگ امنیتی، برقراری ارتباط شبکه فیبر ناجا، ارتباط شبکه بی سیم گمرک ایران با درب ورودی خودرویی، برقراری ارتباط دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان و … از دیگر خدمات سازمان منطقه آزاد اروند در شلمچه است.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.