آموزش کلید واژه مهم زندگی است

معاون فرهنگی ، احتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: فعالیت ها و برنامه ریزی های معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، در جهت تحقق کیفی آموزش در آبادان و خرمشهر است.

به گزارش فرینا ؛ سید مرتضی نعمت زاده در نشست هم اندیشی آسیب شناسی، استاندارد سازی و چگونگی ارتقای کیفیت آموزش در سطوح مختلف که با حضور جمعی از مسئولین آموزش آبادان و خرمشهر برگزار گردید، ضمن تشکر از هم اندیشی واحدها و ادارات آموزشی منطقه، فعالیت ها و برنامه ریزی های این معاونت را در جهت تحقق کیفی آموزش در آبادان و خرمشهر عنوان کرد و آنها را مجموعه فرآیندهای برنامه ریزی در جهت فربه سازی کیفیت زندگی شهروندان اروندی قلمداد کرد.
 نعمت زاده گفت: آموزش کلید واژه مهم زندگی است و به ویژه توجه به موضوعات عملیاتی و کاربردی در آموزش، همواره از دغدغه های ما در این معاونت بوده است.
وی افزود: به جرأت می توان اذعان داشت توجه وغنی سازی موضوع آموزش فنی و حرفه ای، عملیاتی کردن آموزش های تئوریک و وارد کردن آنها به کیفیت زندگی افراد که نتیجه آن ایجاد فضای اشتغال سالم و بهره وری نیروی انسانی است، از مهم ترین و با اهمیت ترین موضوعاتی است که حتی می توان آن را در ردیف اساسی ترین عبادات یک فرد مسلمان که همان نماز خواندن است قرار داد.
علی الیاسی مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارهای این سازمان نیز در ادامه صحبت های نعمت زاده عنوان کرد: به دنبال آن هستیم تا سند راهبردی آموزش منطقه آزاد اروند را تهیه و تدوین کنیم.
الیاسی خاطرنشان کرد: برای اجرایی شدن این امر، مطالعه آسیب شناسی آموزش در سطوح مختلف لازم و ضروری به نظر می آمد؛ از همین روی با همکاری صاحب نظران حوزه مطالعات و پژوهش وزارت علوم، هم اکنون مطالعات آسیب شناسی آغاز شده و بر آن هستیم تا این مطالعات میدانی وعملیاتی تر شود.
مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: به همین منظور از ادارات مجری آموزش در تمام سطوح و تمام حوزه ها، برای مشارکت و همفکری در راستای بررسی طرح پژوهشی مد نظر، دعوت بعمل آوردیم.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.