نماینده ولی‌فقیه در خوزستان:

اربعین یک انقلاب امام زمانی است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: اربعین برای ما یک انقلاب امام زمانی است بشارت‌هایی را در بر دارد تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.

به گزارش فرینا، آیت‌الله محمدعلی موسوی جزایری در حاشیه بازدید از مرز شلمچه افزود: از ۱۲ سال پیش که بحث پیاده‌روی اربعین آغاز شد در جریان امورات هستم و می‌دانم که چه گذشته است.

وی افزود: همه مسئولان در مرزها از جان‌ودل خدمت کردند و اگر قیاسی از زمان گذشته تاکنون داشته باشیم متوجه کار بزرگی که در شلمچه انجام‌شده است می‌شویم.

آیت‌الله جزایری گفت: عشایر، خانواده شهدا و همه اقشار مردم نیز تلاش‌های زیادی در مرز ایران و عراق برای خدمت به زائران کردند که تعداد بالای مواکب، مکان‌های استراحت و سرویس‌های بهداشتی  جزئی از این خدمات است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان بابیان اینکه اربعین برای ما یک انقلاب امام زمانی است، عنوان کرد: زائرانی از کشورهای پاکستان، هند، آذربایجان، اندونزی و کشورهای مختلف دنیا یا حسین گوبان عازم زیارت اربعین شدند.

وی بیان کرد: این‌یک معجزه است و بشارت‌هایی را در بر دارد تا این انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.

آیت‌الله جزایری عنوان کرد: یکی از ارگان‌هایی که مدیون آن‌ها هستیم و در تأمین امنیت مرزها افتخارآفرینی کردند نیروی انتظامی است و از فرماندهان آن‌ها گرفته تا نیروهای جزء حضور پررنگی داشتند و خدمات چشم‌گیری ارائه دادند.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.