اعزام بیش از 58 هزار زائر از فرودگاه امام(ره) برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین

در ایام راهپیمایی اربعین حسینی امسال اعزام بیش از 58 هزار زائر با 325 سورتی پرواز از فرودگاه بین المللی امام خمینی به مقصد شهرهای نجف و بغداد انجام شد.

به گزارش فرینا، معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از انجام 325 سورتی پرواز تا صبح امروز 5 آبان ماه برای انتقال زائران اربعین حسینی به عراق خبر داد و گفت: تاکنون 58 هزار و 524 زائر توسط شرکت های هواپیمایی ماهان، تابان، ایران ایر، آتا، زاگرس، کیش ایر، قشم ایر، معراج و العراقیه از فرودگاه بین المللی امام(ره) به شهرهای نجف و بغداد برای حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین اعزام شده اند.
علی رستمی، با اشاره به اینکه 75 درصد زائران اربعین حسینی توسط شرکت های هواپیمایی ایرانی به عراق اعزام شده اند، اظهار داشت: میزان بار جابجا شده مسافران راهپیمایی اربعین تا امروز بالغ بر 512 تن محاسبه شده است.
گفتنی است، فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برای تسهیل در امر اعزام و پذیرش زائران اربعین حسینی امکانات ویژه ای در نظر گرفته که اختصاص سالن بخش شرقی ترمینال مسافری شماره یک از جمله آن است. عملیات پروازی راهپیمایی اربعین از 27 مهر آغاز شده و تا 18 آبان ماه ادامه دارد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.