10هزار مترمربع به وسعت فضای سبز شهر قشم افزوده می شود

مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم از توسعه و ایجاد فضای سبز شهری در مساحتی بالغ بر 10 هزار مترمربع خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی با اعلام این خبر بیان کرد: با این اقدام سرانه فضای سبز شهر قشم به ازای هر قشموند به 13.5 مترمربع می رسد.
امانی افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم  بر بهره مندی قشموندان از محیطی باطراوات و همچنین برخورداری از هوایی پاک و مطبوع، افزایش سرانه فضای سبز در سطح جزیره از چهار سال گذشته با جدیت ادامه دارد.
وی با اشاره به پروژه های در دست انجام این مدیریت در حوزه توسعه و ایجاد فضای سبز شهری گفت: احداث 6 منطقه فضای سبز  در شهرک سام و زال به وسعت سه هزار و 500 مترمربع، دو پارک محله ای در شهرک سیستان با 420 مترمربع فضای سبز و توسعه این فضا به وسعت 920 مترمربع در فاز دوم پارک شهرک الهیه بخشی از این اقدامات است.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: میدان شهرک نریمان به متراژ دو هزار و 610 مترمربع از فضای سبز برخوردار شده است.
امانی ادامه داد:  یک هزار و 200 مترمربع از پروژه فاز اول شهرک نریمان و یک هزار و 100 مترمربع در فاز دوم این پروژه برای ایجاد فضای سبز در نظر گرفته شده است.
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرد: فضاهای سبز جزء جدایی ناپذیر زندگی انسان ها و ارتقا دهنده کیفیت زندگی هستند و تمام تلاش سازمان منطقه آزاد قشم فراهم نمودن شرایط زندگی بهینه برای قشموندان می باشد.
جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.