پایان ارزیابی و اعطای درجه استاندارد به ۲۶ هتل قشم

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از اعطای نشان استاندارد به هتل های جزیره به عنوان دستاوردی نام برد که پس از سه دهه محقق شد.

به گزارش فرینا، سید محمد امین جعفری حسینی در آئین اعطای نشان استاندارد به ۲۶ هتل در سالن مرکز بین المللی رشد قشم،  گفت: این مراکز اقامتی
بر اساس جدیدترین معیار ها، مولفه ها و استانداردهای ملی و بین المللی درجه بندی شدند.
وی ادامه داد: استاندارد سازی و درجه بندی هتل ها و اماکن اقامتی در قشم براساس سیاستگذاری مدیر عامل سازمان منطقه آزاد در دستور کار اداره کل گردشگری قرار گرفت و با سپری کردن فرآیند ارزیابی هتل های قشم طی دوره یکساله، ضمن اعلام و احراز درجه های این هتل ها بر اساس ضوابط و معیارهای ملی و بین‌المللی، برای نخستین بار در کشور، دو هتل ایرمان و فولتون در شهر قشم موفق به دریافت نشان بوتیک هتل شدند.
به گفته جعفری حسینی، براساس ارزیابی های انجام شده همچنین ۳ هتل نشان چهار ستاره، ۹ هتل نشان سه ستاره، تعداد ۹  هتل نشان درجه دو و  یک هتل هم نشان تک ستاره دریافت کردند.
وی اظهار داشت:  گواهینامه استاندارد این هتل ها اهدا شده و دوره پایش آنها سه ساله است و با توجه به موقعیت ارزشمند گردشگری قشم، هتل ها و اماکن اقامتی باید خدمات خودشان را مطابق با نیاز  استانداردهای بین المللی، تثبیت نموده یا ارتقا دهند.  
جعفری حسینی گفت: با تشخیص سه سرارزیاب کارگروه نظارت و عامل چهارم سازمان میراث فرهنگی کشورمان دو هتل قشم در فرآیند ارزیابی های انجام شده به دلیل معماری ویژه و خدمات خاصی که ارائه داده اند، برای نخستین بار در کشور نشان بوتیک هتل را احراز  کردند.
بنا به این گزارش، اعطای نشان استاندارد به ۲۶ هتل قشم با حضور ارزیابان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، حمیدرضا مومنی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و علی یدقار عضو هیئت مدیره این سازمان، بیدگلی مدیراجرایی جامعه هتلداران ایران در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

خبرنگار منطقه آزاد قشم امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.