اختصاص 406 میلیون تومان تسهیلات به شرکت های مستقر در مرکز رشد ارس

همزمان با حضور معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در منطقه آزاد ارس، 406 میلیون تومان تسهیلات به شرکت های مستقر در مرکز رشد ارس اختصاص یافت.

به گزارش فرینا، همزمان با حضور مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در منطقه آزاد ارس، 12 شرکت از 14 شرکت پذیرفته شده در مرکز رشد ارس، تسهیلات حمایتی دریافت کردند. 
بر همین اساس، در مجموع 406 میلیون تومان تسهیلات برای طرح های پژوهشی و تولیدی 12 شرکت فناور و دانش بنیان پذیرش شده در مرکز رشد واحد‌های فناور ارس در شورای فناوری منطقه آزاد ارس به تصویب رسیده است.
میزان تسهیلات در نظر گرفته شده با بررسی طرح های ارائه شده توسط کارشناسان، مورد تصویب قرار گرفته و این تسهیلات به زودی در اختیار شرکت ها قرار می گیرد. 
 هم اکنون 14 شرکت در مرکز رشد ارس پذیرفته شده و در حال فعالیت هستند. تخفیف در عوارض پروانه ساخت تا 50 درصد، تخفیف در هزینه زمین تا 30 درصد، تخفیف در هزینه اجاره سالن‌های استیجاری برای پنج سال اول تا 30 درصد و تخفیف در هزینه عوارض مجوز فعالیت و عوارض عمران شهری تا 100 درصد، از جمله مشوق‌های ارائه شده به شرکت‌های دانش‌بنیان در منطقه آزاد ارس است.
گفتنی است، علاوه بر معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاون هزینه ای امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرکل دفتر سیاست گذاری و برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی نیز در منطقه آزاد ارس حضور دارند.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.