پایان عملیات پروازی اربعین با انجام 906 سورتی پرواز در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: همزمان با پایان ماه صفر، عملیات پروازهای اربعین با اعزام و پذیرش بیش از 157 هزار زائر در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به اتمام رسید.

به گزارش فرینا، علی رستمی با اشاره به اعزام و پذیرش 157 هزار و 333 زائر در عملیات پروازی اربعین امسال افزود: درمجموع 78 هزار و 77 نفر در عملیات رفت و 79 هزار و 356 نفر در عملیات برگشت پروازهای اربعین از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) اعزام و پذیرش شدند.

رستمی با بیان اینکه در عملیات پروازی اربعین 97 شاهد کاهش 32 درصدی تأخیر پروازها بودیم، گفت: از تاریخ 27 مهر تا 16 آبان ماه 906 نشست و برخاست انجام شد و شرکت های هواپیمایی ماهان، آتا، تابان، ایران ایر، قشم ایر، العراقیه، کیش ایر، زاگرس و معراج به تربیت با تعداد 164، 144، 137، 121، 114، 100، 72، 46 و 8 سورتی پرواز مسؤلیت انتقال زائران اربعین حسینی را بر عهده داشتند.

عضو هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: میزان کل بار جابجا شده زائران اربعین حسینی در پروازهای رفت و برگشت از فرودگاه بین المللی امام(ره) بالغ بر 147 تُن برآورد شده است.

رستمی گفت: عملیات پروازی اربعین 97 همزمان با اتمام ماه صفر به پایان رسید که در این عملیات با تخصیص بال شرقی ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در زمان اعزام و تخصیص بال غربی ترمینال در زمان پذیرش و در نظرگرفتن گیت های اختصاصی گذرنامه، رضایت مندی خوبی را در بین زائران راهپیمایی بزرگ اربعین شاهد بودیم.

 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.