آینده گردشگری جزیره کیش روشن است

کارآفرین و فعال حوزه گردشگری کیش، آینده گردشگری این جزیره را روشن دانست و گفت: کیش همیشه بهترین و رویایی ‌ترین خاطرات را برای گردشگران داخلی و خارجی به ارمغان داشته است.


به گزارش فرینا، رضا همدانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامگذاری بیستم آبان به عنوان روز ملی «کیش» افزود: بالاخره همه ما در یک شهری به دنیا آمده ایم، در شهر دیگری درس خوانده ایم و در شهر دیگری کار کرده ایم، در طول این  دو دهه از تلاشم برای خانواده گردشگری ایران به خصوص جزیره عزیز کیش، فکر می کنم که اهل کیشم.
همدانی گفت: اهل جایی بودن یعنی اینکه وقتی گفتیم کجا، همه ما را بتوانند در آن شهر بشناسند و یا بقیه شهر را از حال و هوای ما درک کنند. همه ما درست اهل همان جایی هستیم که تجربه های موفق و روزهای سخت و آسان‌مان را در خاطرش نگه داشته است، کیش برای همه ما کسانی که عمرمان را در جغرافیای این جزیره گذرانده ایم مکانی بوده که تجربیات اصلی زندگی مان در آن رخ داده است.
وی افزود: به همت سازمان منطقه آزاد کیش و آقای دکتر انصاری لاری و همکارانشان روزی در تقویم به نام روز ملی کیش ثبت شده است، بسیار غرورانگیز و مایه دلگرمی برای همه‌ دلسوزان جزیره زیبای کیش  است و نکته ای که همه باید به خاطر بسپاریم این است که موفقیت های امروز جزیره کیش مدیون همه زنان و مردان پرتلاش و بی ادعایی بوده که در همه این سال ها بی وقفه تلاش کردند و این نامگذاری مسئولیت همه ما را به مراتب بیشتر خواهد کرد تا پاسخگوی نسل های آینده کیش و ایران باشیم.
این کارآفرین و فعال حوزه گردشگری جزیره کیش ادامه داد: باید قبول کنیم که کشور ایران در جغرافیای استراتژیکی به نام خاورمیانه قرار گرفته و تاریخ هم این ادعا را ثابت می کند که ایران بستر بزرگترین فرهنگ و قدمت از لحاظ رویارویی با همه مسائل بوده و هست. هیچ صنعتی از جمله صنعت گردشگری از خطر تهدیدات در امان نبوده است اما هنر ما این خواهد بود که همچنان نقاط ضعف را به قوت و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
همدانی گفت: من به شدت به این جمله اعتقاد دارم که گفتگوی بزرگان و اندیشه جمعی بهترین راه حل ها و پیشنهادات را برای جزیره کیش به همراه خواهد داشت. بنابراین تا زمانی که روحیه تعامل و دوستی و اجماع و مصلحت اندیشی برای جزیره کیش در بین مدیران و مسئولان و زحمت کشان بخش خصوصی و دولتی و نگاه بلند مدت به پیشرفت و توسعه کیش وجود داشته باشد، کیش همچنان نگین خلیج فارس خواهد بود و ما هم از هیچ تلاشی برای خدمتگزاری در حوزه گردشگری در کنار همکارانمان دریغ نخواهیم کرد. آینده کیش روشن خواهد بود زیرا همه ی ما امیدوار به فردایی هستیم که تلاشهایمان چراغ آن را روشن نگاه خواهد داشت.
وی افزود: ایران کشوری چهارفصل است و کیش بهترین و رویایی ‌ترین خاطرات را همیشه برای گردشگران داخلی و خارجی به ارمغان داشته است. با توسعه ناوگان هوایی و توسعه فرودگاه بین‌المللی کیش و همین طور جذب سرمایه گذاری از داخل و خارج می‌توانیم استانداردهای ارائه خدمات گردشگری را بالاتر ببریم.
این کارآفرین و فعال حوزه گردشگری جزیره کیش گفت: باید باور کنیم که زبان مشترک همه ما که اهل کیش هستیم، احترام به شان و ارزش های انسانی، کسب و کار حلال و بخشش و بخشندگی، خلاقیت و نوآوری، تعهد کاری و مسئولیت پذیری است و همه این مفاهیم مشترکت قطعا ما را به یک عاقیت خیر رهنمون می کند. در این سال ها به من ثابت شده است که این بزرگان و معتمدین و جوانان ارزشمند کیش هستند که اعتبار و آینده این جزیره را رقم می زنند.
همدانی افزود: ۲۰ آبان روز کیش را به فال نیک می گیریم و امیدوارم به برکت انسان های شریفی که در این جزیره صادقانه تلاش می کنند و همچنین با صداقت و یک‌دلی  دست به دست هم داده  تا این جزیره را به جایگاه واقعی اش برسانیم که قطعا مسیر توسعه و شکوفایی کیش به همت دستان این عزیزان احتیاج دارد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.