منطقه آزاد اروند در جمع 10 استان برگزار کننده جشنواره تئاتر فجر

 معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بخش استان‌ها و شهرستان‌های جشنواره تئاتر فجر در 10 استان کشور برگزار می شود و منطقه آزاد اروند نیز یکی از این استان ها است.

به گزارش فرینا، سیدمحمدمجتبی حسینی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: 25 استان کشور متقاضی میزبانی بخش جشنواره تئاتر فجر بودند که با توجه به زیرساخت‌ها درنهایت 10 استان برای برگزاری این بخش انتخاب شدند.
حسینی گفت: رویکرد برگزاری تئاتر فجر انقلاب اسلامی در سال جاری تغییر کرده و نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر و متنوع‌تر برگزار خواهد شد.
وی به ثبت بیشترین گروه نمایش در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در منطقه آزاد اروند این جشنواره علاوه بر اهواز در آبادان نیز برگزار خواهد شد.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از انتقال بخشی از گنجینه آثار هنرهای تجسمی تهران به شهرآبادان، کرمان و اصفهان اشاره کرد و افزود: این آثار به به‌صورت گردشی و فصلی جابجا و تغییر خواهند کرد.
حسینی به برگزاری نمایشگاه آثار 350 هنرمند تجسمی خاورمیانه در ایران در سال جاری اشاره کرد و گفت: این آثار علاوه بر تهران در آبادان و کرمان نیز به نمایش گذاشته خواهند شد.
معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: درصدد هستیم با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در منطقه آزاد اروند بخشی از یازدهمین جشنواره تجسمی فجر بهمن و اسفند 97 در منطقه آزاد اروند در معرض دید علاقه‌مندان قرار گیرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.