سفر بیش از 89 هزار مسافر به قشم از سه مسیر هوایی، دریایی و زمینی

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم از ورود بیش از 89 هزار مسافر به جزیره قشم از سه مسیر هوایی، دریایی و زمینی خبر داد.

به گزارش فرینا، مجتبی شمس نژاد در جمع خبرنگاران اعلام کرد: تعطیلات پایان هفته گذشته فرصت مناسبی برای سفر علاقمندان به گردشگری در جزیره قشم بود به طوری که 89 هزار و 344 مسافر از نقاط مختلف ایران و مسیر هوایی دُبی به این جزیره سفر کردند.
شمس نژاد با اشاره به افزایش تعداد پروازها و مراکز پروازی کشور به فرودگاه بین المللی قشم در هشت ماه گذشته از سال 97، افزود: سه هزار و 677 مسافر از 15 تا 18 آبان ماه با 36 پرواز از تهران، اصفهان، شیراز، مشهد، کرمانشاه و 189 گردشگر هم با چهار پرواز خارجی از امارات وارد جزیره قشم شدند.
مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه قشم با اعلام اینکه سال گذشته از 15 تا 18 آبان 3 هزار مسافر داخلی و 284 گردشگر خارجی با 34 پرواز وارد قشم شدند، افزود: مقایسه آمار امسال و سال گذشته نشان از رشد 10 درصدی سفر گردشگران حوزه هوایی به قشم در مدت یاد شده دارد.
او در ادامه اظهار کرد: در مدت یاد شده همچنین 85 هزار و 478 گردشگر از طریق دریا (اسکله شهید حقانی به اسکله شهید ذاکری) و زمینی (اسکله پهل به اسکله لافت) وارد جزیره قشم شدند.
شمس نژاد بیان داشت: از این تعداد 24 هزار و 400 مسافر از طریق خط دریایی بندرعباس (اسکله شهید حقانی) وارد اسکله شهید ذاکری قشم شدند و 61 هزار و 78 مسافر هم با 16 هزار و 590 دستگاه انواع خودرو از طریق بندر پهل و استفاده از شناورهای ویژه حمل خودرو (لندینگ کرافت ها) وارد اسکله لافت در جزیره قشم شدند.
بنا به این گزارش، طی چهار روز آخر هفته گذشته حدود 90 هزار علاقمند به جاذبه های گردشگری از نقاط مختلف ایران و کشور امارات از سه مسیر هوایی، دریایی و زمینی به جزیره عجایب هفتگانه خلیج فارس (قشم) در جنوب ایران سفر کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.