ورزش‌کار اروندی به اردوی تیم ملی ورزش‌های سه‌گانه دعوت شد

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: هادی یوسفی، سه‌گانه کار منطقه آزاد اروند با کسب مقام ششم در بخش شنا این مسابقات به اردو تیم ملی دعوت شد.

به گزارش فرینا، پیمان ادیبی افزود: مسابقات ورزش‌های سه‌گانه قهرمانی کشور به میزبانی منطقه آزاد اروند در رودخانه اروند کوچک با حضور ۹۳ ورزشکار آغاز و در سه رده سنی بزرگ‌سالان، امید و جوانان برگزار شد.

ادیبی بابیان اینکه در رده جوانان به ترتیب کیش، سمنان و اصفهان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند، گفت: هادی یوسفی، سه‌گانه کار منطقه آزاد اروند با کسب مقام ششم در بخش شنا این مسابقات به اردو تیم ملی دعوت شد.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در بخش تیمی بزرگ‌سالان نیز به ترتیب هرمزگان، قزوین و آذربایجان شرقی و در رده امید خراسان جنوبی، همدان و خراسان رضوی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

ادیبی گفت: در بخش انفرادی بزرگ‌سالان محمدمهدی رحمتی از هرمزگان، علی عباس نژاد از کهگیلویه و بویراحمد و بهزاد نوبری از آذربایجان شرقی مقام‌های اول تا سوم را از کسب کردند.

وی افزود: در بخش انفرادی رده سنی امید نیز امین سقایی از چهارمحال بختیاری، محمد سجاد رحیمی فر از همدان و سعید علیزاده از خراسان جنوبی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به بخش انفرادی جوانان عنوان کرد: آذین قلعه‌نویی از قزوین ، علی رضوانی از سمنان و مبین میزبان از آذربایجان شرقی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

وی عنوان کرد: این مسابقات با حضور سردار صبور نائب رئیس کنفدراسیون آسیایی ورزش‌های سه‌گانه و عضو کمیسیون اساسنامه جهانی آی تی یو و مهدی گودرزی نایب‌رئیس فدراسیون و مدیر تیم‌های ملی ورزش سه‌گانه در محل اروند کوچک واقع در مینوشهر به کار خود پایان داد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.