رتبه های برتر دانش آموزی و کنکور کیش تجلیل شدند

آیین تجلیل از رتبه های برتر کنکور ٩٧ و دانش آموزان برتر در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی در کیش برگزار شد.


به گزارش فرینا، مراسم تجلیل از رتبه های برتر کنکور و دانش آموزان برگزیده در زمینه های فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی جزیره با حضور امام جمعه کیش، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه اهل سنت، رییس اداره آموزش و پرورش جزیره، مسئولان محلی، معلمان، خانواده ها و دانش آموزان کیش برگزار شد.
در این مراسم امام جمعه کیش با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیران و معلمان و خانواده های دانش آموزان گفت: در آموزه های دین مبین اسلام بر اهمیت علم آموزی بسیار تاکید شده است در کتاب آسمانی قرآن 80 بار کلمه علم در آیات مختلف ذکر شده است که این مسئله نشان دهنده تاکیداسلام بر کسب علم و دانش است.
حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده افزود: از دیگر نشانه های اهمیت علم آموزی در دین اسلام این است که اگر کسی در مسیر علم آموزی جان خود را از دست بدهد شهید محسوب می شود.
وی با تاکید براینکه ایران اسلامی از دیر باز مهد علم و اندیشه و تفکر بوده است تصریح کرد: اینکه جندی شاپور یکی از شهرهای ایران اسلامی و مهد علم و دانش بوده افتخاری برای کشورمان است و دانشمندان سراسر جهان برای فراگیری دانش به این شهر سفر می کردند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش های آموزش و پرورش و معلمان در رشد و پیشرفت فرزندان جزیره کیش، به آیات قرآن کریم مبنی بر اهمیت قرارگرفتن در زمان ها و مکان های شریف اشاره کرد و گفت: زمان و مکان در زندگی و حالات انسان تاثیرگذار است و اگر این مسئله را پذیرفته باشیم باید به سمتی حرکت کنیم که بهترین زمان ها و مکان ها را برای خود ایجاد کنیم.
سعید پورعلی افزود: برگزاری مراسم تجلیل از برترین های علم و دانش، هنر وفرهنگ می توان گفت از بهترین زمان ها و مکان هاست زیرا این مراسم به پاس قدردانی از تلاش ها و زحمات تلاشگران عرصه علم و دانش برگزار شده است.
پورعلی تقدیر از کسانیکه با تلاش و کوشش نام جزیره کیش را در عرصه های علمی در کشور مطرح می کنند اقدامی ارزشمند برشمرد.
گفتنی است در این مراسم از بیش از 350 دانش آموز فعال و موفق در عرصه های مختلف ورزشی، مسابقات قران، نقاشی، انشاء نویسی، شعر و داستان، مسابقات علمی و پذیرفته شدگان برتر کنکور دبیرستان های کیش در دانشگاه های مطرح کشور تقدیر شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.