بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از بخش های مختلف این منطقه ویژه بازدید کرد.

به گزارش فرینا، ایرج حیدری با همراهی مدیرکل اقتصادی استانداری و مدیران منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، از دو طرح عمرانی در این منطقه بازدید کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان در بدو ورود به منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس از مراحل نهایی آماده سازی نیروگاه 235 مگاواتی هرمز که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس احداث شده است بازدید و با توضیحات مجری طرح از نزدیک در جریان روند آماده سازی این نیروگاه برای افتتاح قرار گرفت.
نیروگاه 235 مگاواتی هرمز مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس به زودی با حضور مسئولان ارشد کشور و استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
حیدری در ادامه بازدید خود با حضور در محل اجرای طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس از بخش های مختلف طرح توسعه این منطقه بازدید بعمل آورد و در جریان پیشرفت فیزیکی این طرح که نقش مهمی در جذب فعالیت های سرمایه گذاری جدید دارد، قرار گرفت و بر ضرورت تسریع در تکمیل طرح توسعه منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس تاکید کرد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.