تخلیه نگله سنگین در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد

مدیر بنادر و دریانوری و منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد از پهلوگیری کشتی حامل نگله سنگین به وزن ۵۶۰ تن در این بندر خبر داد.

به گزارش فر ینا، سیاوش رضوانی با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه ترانزیت و تخلیه و بارگیری کالا در مجموعه بندری و افزایش ترافیک دریایی در ناوگان دریایی بندرامیرآباد، کشتی حامل  نگله سنگین جهت حمل به نیروگاه بابلسر وارد بندرامیرآباد شد.

رضوانی افزود: این محموله شامل سه دستگاه ژنراتور ، هفده صندوق تجهیزات ، چهار دستگاه کانتینر۲۰ فوت متعلقات و ده دستگاه کانتینر ۴۰ فوت متعلقات می باشد.

وی تناژ هر دستگاه ژنراتور را حدود ۱۳۱ تن  بیان کرد و افزود: بندرامیرآباد با تجهیزات پیشرفته و مدرن تخلیه و بارگیری توانایی جابجایی هر نوع کالا با تناژ بالا را برای صاحبان کالا و سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم کرده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد در پایان با تاکید بر اینکه بندرامیرآباد بعنوان تنها بندر نسل سوم کشور در مدار توسعه و پیشرفت گام بر می دارد گفت: در راستای اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی این بندر با تمام ظرفیت های موجود به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور  جهت توسعه اقتصاد منطقه اهتمام دارد.

گفتنی است؛ به واحدی از کالا که وسیع تر از عدل است و به صورت بسته بندی نشده و بدون لفاف حمل می شود «نگله» گفته می شود.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.