همزمان با هفته وحدت و همبستگی؛

برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ـ هنری شیرینی و سوغات محلی روستای هلر قشم

قائم مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دومین جشنواره فرهنگی و هنری شیرینی و سوغات محلی روستای هلر قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام سید مهدی موسوی اجاق با اشاره به هدف برگزاری این جشنواره گفت: دومین جشنواره فرهنگی ـ هنری شیرینی و سوغات محلی روستای هلر همزمان با هفته وحدت و با هدف معرفی آداب و رسوم فرهنگی، ظرفیت های هنری و غذاهای محلی مردم جزيره قشم برگزار شد.
حجت الاسلام موسوی اجاق افزود: در 30 غرفه برپا شده این نمایشگاه، بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با سبک زندگی مردم جنوب کشور به ویژه قشم از محصولات غذایی خاص این ناحیه و هنرهای دستی مردم جزیره از نزدیک دیدن کردند.
قائم مقام معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تمدید زمان این جشنواره تا چهارم آذر ماه به دلیل استقبال زیاد گردشگران و قشموندان خبر داد و گفت: اجرای موسیقی محلی رزیف خوانی در این جشنواره فرهنگی- هنری نیز یکی از نقاط قوت و جذابیت های این جشنواره در کنار عرضه انواع شیرینی، حلوای محلی، ترشیجات، هنرهای دستی، دوخت و نمایش لباس های محلی بود.
گفتنی است؛ دومین جشنواره فرهنگی ـ هنری شیرینی و سوغات محلی قشم که در یکم و دوم آذر ماه و به مناسبت هفته وحدت در روستای هلر برگزار شد تا تاریخ 4 آذر ماه تمدید شد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.