قشم میزبان همایش ملی "اندیشه های نو در توسعه صنعت گردشگری"

مدیر موسسه آموزش عالی قشم از برگزاری همایش ملی "اندیشه های نو در توسعه صنعت گردشگری" به میزبانی منطقه آزاد قشم، خبر داد.

به گزارش فرینا، منصور آزاد با اعلام این خبر گفت: این همایش علمی با هدف بررسی چشم اندازهای آینده گردشگری در ایران با تاکید بر منطقه خلیج فارس و جزایر ایرانی با شعار گردشگری، علم و هنر، اقتصاد، توسعه برگزار می شود.
آزاد افزود: موسسه آموزش عالی قشم به عنوان بال علمی و پژوهشی سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان، هم زمان با برپایی نخستین نمایشگاه ملی گردشگری، هتلداری و صنایع دستی در جزیره، اقدام به برگزاری همایش ملی "اندیشه های نو در توسعه صنعت گردشگری" کرده است.
به گفته مدیر موسسه آموزش عالی قشم، از آنجا که کشور ما باید تا پایان سال 1404 و براساس سند چشم‌انداز 20ساله، میزبان 80 میلیون گردشگر داخلی و 20 میلیون گردشگر خارجی باشد، امید است این همایش به برنامه‌ریزی‌ بهتر برای رونق گردشگری در سال های پیش رو، کمک نماید.
آزاد افزود: این همایش با 20 رویکرد به محوریت گردشگری جزایر خلیج فارس و ارائه مقالات علمی با عناوین امنیت، زیرساخت ها، برنامه ریزی سیستمی، فرهنگ سازی، سیاست های کلان و خرد، مشارکت بخش عمومی و خصوصی و قوانین بین المللی و توسعه صنعت گردشگری برگزار می شود.
وی با اشاره به عناوین دیگری از این مقالات همچون، توریسم درمانی و قابلیت های ایران، گردشگری مذهبی و حلال گفت: پژوهشگران علاقمند می توانند تا تاریخ 15 آذر ماه برای شرکت در این همایش ثبت نام نمایند و با ارسال مقالات خود به سامانه http://jtourqeshm.ir تا تاریخ 20 آذرماه، نسبت به شرکت در همایش ملی "اندیشه های نو در توسعه صنعت گردشگری" اقدام نمایند.
مدیر موسسه آموزش عالی قشم تاکید کرد: مقالات برگزیده این همایش در ویژه‌نامه‌ مجله‌ فصل جغرافیا و برنامه‌ریزی منطقه‌ای این مرکز نیز به چاپ می رسد.
گفتنی است، نخستین همایش ملی "اندیشه های نو در توسعه صنعت گردشگری" در تاریخ 11 و 12 دی ماه جاری در محل مرکز بین المللی رشد قشم برگزار می شود.
علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 07635246601 ارتباط برقرار نمایند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.