برگزاری نمایشگاه HSE در شیمی بافت

اولین نمایشگاه داخلی تخصصی بهداشت، ایمنی، محیط زیست (HSE) برای اولین بار در بین شرکت های منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به صورت تخصصی و داخلی در شرکت شیمی بافت برگزار شد.

به گزارش فرینا، عکس و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی، اطفاء حریق و نیز دستگاه های مورد استفاده در واحد بهداشت و محیط زیست این شرکت در معرض نمایش کارکنان، مدعوین و مهمانان دیگر شرکتهای منطقه گذاشته شد.
براساس این گزارش، این نمایشگاه که توسط شمس مدیرعامل شرکت و سلیمانی رئیس اداره محیط زیست شهرستان بندرماهشهر افتتاح گردید با هدف ترویج فرهنگ ایمنی، بهداشت و محیط زیست و تشویق کارکنان جهت ایجاد برنامه های مؤثر و کارآمد تحقیق و توسعه در زمینه های مختلف HSE برگزار شد.
همچنین کشکولی رئیس HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر ضمن بازدید از این نمایشگاه در فراهم نمودن بسترهای مناسب جهت همکاری میان کارشناسان HSE داخل و خارج از مجموعه شیمی بافت بسیار تأکید نمود.
وی همچنین ضمن بازدید از غرفه ایمنی و آتش نشانی از پرده آب ساخته شده توسط کارشناسان واحد ایمنی این شرکت تمجید نموده و این دستاورد را در جهت ارتقاء HSE این شرکت بسیارمهم ارزیابی کرد.
رؤساء، سرپرستان و کارشناسان HSE سازمان منطقه ویژه اقتصادی و شرکت های پتروشیمی غدیر، شیمی تکس آریا و همچنین مرکز بهداشت و اداره محیط زیست شهرستان از جمله مهمانان این نمایشگاه بودند که طی این دو روز از نمایشگاه بازدید بعمل آوردند.
گفتنی است، در مراسم اختتامیه این نمایشگاه، از پرسنل واحدHSE و نفرات برتر ایمنی شرکت در سال 1397 با اهدای لوح تقدیر توسط مدیرعامل شرکت شیمی بافت تقدیر بعمل آمد.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.