سفر مرتضی بانک به منطقه آزاد اروند

مشاور رییس جمهور و دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور افتتاح و کلنگ زنی طرح های تولیدی و صنعتی و پروژه های عمرانی و زیربنایی به منطقه آزاد اروند سفر کرد.

به گزارش فرینا، مرتضی بانک در اولین روز (شامگاه سه شنبه) از سفر دو روزه خود به منطقه آزاد اروند ضمن بازدید از موزه هنرهای معاصر آبادان، در مراسمی از طرح جامع منطقه آزاد اروند رونمایی می کند. 
هدف از اجرای طرح جامع منطقه آزاد اروند یکپارچگی و تلفیق طرح های جامع شهرهای آبادان و خرمشهر و محدوده قدیم منطقه آزاد اروند است. 
حضور در مرکز آمار و رونمایی از سالنامه آماری اروند، حضور در پروژه ساماندهی و بهسازی شهری کوی بهروز، بازدید از مرکز بهداشت درمان خیریه خیر النساء، کلنگ زنی مسیر پیاده روی اربعین، افتتاح مجتمع تجاری ـ اداری شلمچه، بهره برداری از بارانداز 13 هکتاری شلمچه، بازدید از مجتمع تجاری هلدینگ سیمان شستا، بازدید از پروژه راه آهن، بازدید و افتتاح فیبر نوری و آتش نشانی سایت صنعتی، بازدید از مجتمع فولاد جهان آرا، همچنین بازدید از شرکت بهین گوشت اروند، بازدید از پروژه در حال ساخت مرکز خرید و تجاری اروند، بازدید از سالن ورزشی چند منظوره مینو شهر و بازدید از دبستان علمی حضرت رقیه از جمله برنامه های روز دوم سفر مشاور رییس جمهور به منطقه آزاد اروند است.
 

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.