در شش ماهه نخست سال جاری؛

رضایت‌مندی 68 درصدی مسافران از خدمات فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: میزان رضایت‌مندی مسافران از سطح خدمات فرودگاه بین‌المللی امام(ره) بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

به گزارش فرینا، علی رستمی، با اشاره به رشد 13 درصدی رضایت‌مندی مسافران از فرودگاه در شش ماهه نخست سال 97 افزود: تا پایان سال 96 میزان رضایت مسافران از خدمات فرودگاهی 2.75 از 5 نمره بود که این عدد در نیمه اول سال 97 به شاخص 3.4 ارتقاء یافته است.
رستمی با بیان اینکه میزان رضایت کلی مسافران از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) هم اکنون 68 درصد ارزیابی شده است، گفت: نظرسنجی‌های ما بر مبنای ساختار اتحادیه بین‌المللی فرودگاه ها (ACI) و طرح کیفیت خدمات فرودگاهی (ASQ) در آخرین مرحله پروازی مسافر انجام می‌شود که دارای 34 شاخص در 8 دسته بندی کلی است.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ادامه داد: علائم راهنما، مبادی ورودی، سالن پذیرش بار، امکانات رفاهی، بازرسی پلیس و سپاه، کنترل گذرنامه، رضایت‌مندی از محیط ترمینال و در نهایت میزان رضایت کلی از فرودگاه بین‌المللی امام(ره) از جمله موضوعاتی است که در نظرسنجی های واحد بهبود کیفیت مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
رستمی تصریح کرد: هم‌اکنون بخش راهنمای مسافر، نمازخانه و گیت بازرسی سپاه به ترتیب با 83، 78 و 75 درصد میزان رضایت بهترین خدمات را به مسافران ارائه می‌کنند.
 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.