ارس مهیای جشنواره زمستانی می شود

اولین جلسه اعضای ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس با هدف برگزاری جشنواره زمستانی ارس برگزار شد.

به گزارش فرینا، در جلسه ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس که با حضور اعضای ستاد برگزار گردید، در زمینه اجرای هر چه بهتر جشنواره زمستانی ارس بحث و گفتگو شد. 
اعضای حاضر در این جلسه با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای برنامه های پیش بینی شده، همراهی و حمایت حداکثری سازمان منطقه آزاد ارس از اصناف و بازاریان جلفا برای مشارکت در برگزاری جشنواره و رونق اقتصادی بازار جلفا را خواستار شدند. 
پیگیری های لازم برای رفع مشکلات بازاریان جلفا از جمله موضوعات مربوط به ثبت سفارس و ترخیص کالا، انتشار فراخوان جهت بهره‌مندی از تجربیات شرکت های نور پردازی و زیباسازی شهری و تسریع در انجام عملیات عمرانی و زیربنایی نیز از جمله مباحث مهم مطرح شده در جلسه ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس بود. 
لزوم نظارت بیشتر بر مراکز ارائه دهنده خدمات به گردشگران و  معرفی رستوران ها و مراکز اقامتی نمونه در سطح منطقه نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 
تعیین ویژه برنامه های هنری نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود و مواردی چون تشکیل گروه های هنری از خانواده ارس وندان، شناسایی و برگزاری جشنواره استعدادهای برتر منطقه آزاد ارس و شهرستان جلفا، دعوت از چهره های شاخص ملی برای برگزاری برنامه های هنری و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه کیف، کفش و لباس در فصل زمستان و اجرای برنامه های مناسبی در ایام خاص سه ماهه آخر سال97 مورد تایید تمام اعضا قرار گرفت. 
در زمینه برگزاری تورهای گردشگری نیز، اجرای تورهای مشترک با آژانس های مسافرتی مطرح کشور، شناسایی و تبیین تورلیدرها برای تعریف تورهای ویژه ارس گردی از نقاط مختلف کشور و استفاده از ظرفیت خانه های بوم گردی برای پذیرایی از گردشگران در جلسه ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس مطرح شد. 
امسال جشنواره زمستانی ارس علاوه بر جلفا در مراکز نوردوز و خداآفرین نیز برگزار می شود. 
گفتنی است، جشنواره زمستانی ارس به سنت سال های گذشته با هدف جذب گردشگر و رونق بخشی به بازار منطقه آزاد ارس در 3 ماه پایانی سال برگزار می شود.

خبرنگار منطقه آزاد ارس امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.