لزوم اجرایی شدن پروژه راه دسترسی بندرنوشهر در سال جاری 

معاون مهندسی سازمان بنادر استان مازندران بر لزوم اجرایی شدن پروژه راه دسترسی بندرنوشهر در سال جاری تاکید کرد.

به گزارش فرینا، محمدرضا اله یار در نشست بررسی راهکارهای اجرایی شدن این پروژه مهم زیربنایی در بندرنوشهر با اعلام این مطلب گفت: تعامل شهر و بندر و حمایت همه جانبه دیگردستگاه های اجرایی ذیربط،زمینه اجرای این پروژه را در دهه فجرسال جاری همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی فراهم خواهد ساخت.
اله یار با اشاره به حمایت همه جانبه سازمان بنادرودریانوردی از پروژه راه دسترسی بندرنوشهر ابراز امیدواری کرد که این پروژه در سه فاز توسط پیمانکار اجرایی شود و در مجموع در مدت سه سال به بهره برداری کامل برسد.
براساس این گزارش، در ابتدای این نشست محمدتقی انزان پور مدیرکل بنادرودریانوردی استان مازندران با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده های سالهای اخیر در خصوص احداث راه دسترسی بندرنوشهر ابراز امیدواری کرد که با اجرای این پروژه مشکلات ناشی از تردد کامیون ها در سطح شهربرطرف شود و این امر مستلزم وفاق و همدلی بین تمامی مسئولان ذیربط است.
در ادامه نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حمایت های همه جانبه وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی از این پروژه مهم و حیاتی، خواستار همکاری دیگر دستگاه های اجرایی ذیربط برای عملیاتی شدن پروژه راه دسترسی بندرنوشهرشد. 
قاسم احمدی ایجاد بندرخشک و تأمین اراضی پشتیبانی را از ضرورت های توسعه همه جانبه بندر با سابقه نوشهر برشمرد و ابراز امیدواری کرد با اجرای این پروژه های مهم زیربنایی شاهد رونق بیش از پیش این بندرباشیم.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین مشایخ امام جمعه شهرستان نوشهر با اشاره به طولانی شدن روند احداث راه دسترسی بندرنوشهرخاطرنشان کرد:متأسفانه علیرغم تلاش های صورت گرفته در دو دهه گذشته هنوز این پروژه اجرایی نشده است.
وی افزود: با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی،آغاز عملیات اجرایی این پروژه در دهه فجر سال جاری می تواند هدیه خوبی برای مردم منطقه باشد.
در ادامه نماینده شرکت مشاور بخش خصوصی به ارائه گزارشی از جزئیات مسیر راه دسترسی بندرنوشهر به کمربندی در ضلع غربی رودخانه ماشلک پرداخت و مسئولان حاضر در این نشست در خصوص مسایل و مشکلات موجود در این پروژه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آمنه شهیدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.