28/ گردهمایی معاونین فرهنگی دبیرخانه شورا و سازمان های مناطق آزاد در جزیره قشم

هفدهمین نشست معاونین و مدیران فرهنگی گردشگری و صنایع خلاق مناطق آزاد در جزیره قشم برگزار شد؛ ارائه عملکرد سالانه و استفاده از تجربیات موفق مناطق آزاد کشورازمحورهایی است که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

 به گزارش فرینا؛ در این نشست  که مدیران گردشگری، فرهنگی، سلامت، آموزش، اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند نیز حضور داشتند، گزارش هایی از فعالیت های انجام شده توسط این مدیریت ها ارائه شد.

 معاون فرهنگی گردشگری و صنایع خلاق دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد در این گردهمایی گفت: اگر بنا باشد توسعه اقتصادی در مناطق آزاد محقق شود باید توسعه فرهنگی در اولویت قرار داشته باشد.

محمد رضا رستمی افزود: موضوع ایجاد شهرهای خلاق در مناطق آزاد باید به یک مفهوم مشارکتی بین منطقه‌ای تبدیل شده و همچنین ایجاد همپوشانی برای پیوستن این مناطق به شبکه شهرهای خلاق می تواند دیپلماسی شهری و فرهنگی در مناطق آزاد را ارتقا دهد.

رستمی خاطر نشان کرد: نظام رتبه بندی و رعایت استانداردهای تعریف شده مرتبط با نظام گردشگری به منظور بهبود و ارائه خدمات بهتر به گردشگران با مشارکت ذینفعان و جوامع محلی نیز در مناطق آزاد ایجاد خواهد شد.

خبرنگار منطقه آزاد اروند امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.