21/ طرح نظام آموزشی مناطق آزاد رونمایی شد

مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور از رونمایی طرح نظام آموزشی مناطق آزاد در همایش هفدهم معاونان فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور در قشم خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرينا از جزيره قشم، هانی صباغیان در حاشیه هفدهمین نشست معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور که در سالن مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد، اعلام کرد: طرح نظام آموزشی در مناطق آزاد کشور با هدف تبدیل سرمایه نیروی انسانی به سرمایه اجتماعی رونمایی شد.
وی ادامه داد: طی دور روز نشست معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور در جزیره زیبای قشم، دو کارگروه یکی با محوریت سلامت و غذا، دارو و دیگری با محوریت آموزش برگزار شد.
به گفته مدیر سلامت، ورزش و آموزش دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، در حوزه سلامت، غذا و دارو شیوه نامه گردشگری سلامت مناطق آزاد کشور مورد بررسی قرار گرفت و به جمع بندی های لازم و نهایی شدن این طرح رسیدم.
وی ادامه داد: شیوه نامه سلامت ویژه مناطق آزاد کشور طی هفته های آینده در کارگروهی با حضور مسئولان وزارت بهداشت و درمان با هدف تصویب برگزار خواهد شد.
بنا به این گزارش، معاونان و مدیران فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان های مناطق آزاد کشور و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد از روز سه شنبه به مدت سه روز هفدهمین نشست خود را با هدف هم افزایی در تصمیم گیری ها و استفاده از ظرفیت های مناطق یکدیگر برای ارتقای سطح گردشگری در منطقه آزاد قشم برگزار کردند.

برچسب ها : منطقه آزاد قشم
مهنوش اسدی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.